جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وزیر نیرو مثل ساندویچ تحت فشار نمایندگان اصفهان و چهارمحال است

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو مثل ساندویچی شده که از یک طرف تحت فشار نمایندگان اصفهان و از سوی دیگر تحت فشار نمایندگان چهارمحال و بختیاری است.

جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر نیرو این روزها محور بحث نمایندگان استان اصفهان شده است. مواد استیضاح شامل ۲۰ مورد است که عمده ترین آن طرح انتقال آب از طریق تونل بهشت آباد به اصفهان است. وزیر نیرو با طرح تونل مخالفت کرده است و لوله گذاری را جایگزین مناسب تری می داند. از سوی دیگر نمایندگان چهار محال و بختیاری نیز از این اقدام وزیر نیرو استقبال کرده اند.

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری ایمنا، احمد بخشایش اردستانی اظهار کرد: من به عنوان یکی از نمایندگان استان اصفهان نه موافق استیضاح و نه مخالف آن هستم. ۱۱ نفر از نمایندگان موافق استیضاح هستند. اگر وزیر نیرو به صحن مجلس آمد و نتوانست جواب قانع کننده برای سوال های نمایندگان داشته باشد آن موقع تصمیم می گیرم که موافق باشم یا مخالف.

 

وی همچنین در پاسخ به این سوال که به طور کلی دیدگاه شما نسبت به استیضاح و شرایط ایجاد شده برای تونل بهشت آباد چیست، گفت: وزیر نیرو مثل ساندویچی شده که از یک طرف تحت فشار نمایندگان اصفهان و از سوی دیگر تحت فشار نمایندگان چهارمحال و بختیاری است، نمایندگان اصفهان می خواهند استیضاحش کنند که چرا پروژه تونل بهشت آباد را منتفی می کنید و از سوی دیگر نمایندگان چهارمحال مخالف تونل هستند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: وقتی من سندی را امضا نکرده ام پس نظری هم در ارتباط با آن ندارم و ترجیح می دهم صبر کنم تا وزیر به مجلس بیاید و توضیح بدهد.

انتهای پیام / کد خبر5603

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار