جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
تا دو ماه آینده صورت می گیرد :

بهره برداری از بخش دیالیز بیمارستان بهشتی اردستان

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت : ساختمان بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

IMG16110186

به گزارش نگین کویر به نقل از مهر ، دکتر محمد علی گلی اظهار کرد : با توجه به فاصله شهرستان اردستان از مرکز استان و لزوم خدمات رسانی به بیماران دیالیزی بخش دیالیز بیمارستان دکتر شهید بهشتی اردستان در سال ۱۳۷۹ به همت خیرین و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در قسمتی از فضای بخش داخلی بیمارستان راه اندازی شد.

 

وی افزود : جهت رفع کمبود فضای فیزیکی با پیگیری های انجام شده ساختمان بخش دیالیز توسط خیرین با زیر بنای حدود ۳۴۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آغاز شده است که تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انتظار می رود تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان تصریح کرد : ۱۴ نفر بیمار دیالیزی ثابت مقیم شهرستان و سه نفر میهمان و مجموعاً بیش از ۲۰۰ مورد دیالیز طی ماه در بیمارستان شهید بهشتی اردستان انجام می شود.

 

دکتر گلی همچنین با اشاره به احداث ساختمان بخش کودکان و نوزادان خاطر نشان کرد : با توجه به لزوم خدمات رسانی به نوزادان و کودکان و مشکلات فیزیکی این بخش، به همت خیرین و مساعدت های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ساخت بخش کودکان و نوزادن در بیمارستان دکتر شهید بهشتی اردستان آغاز شده است.

 

وی بیان داشت : این ساختمان با زیر بنای ۳۵۰ متر مربع و هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در حال ساخت است.

انتهای پیام / کد خبر733

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار