چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
19 ماه گذشت

راکد ماندن پروژه مسکن فرهنگیان زواره

ساخت ۱۹ واحد از پروژه مسکن فرهنگیان شهر زواره راکد مانده است.

به گزارش ذره بین پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” ، در سال ۱۳۸۸ کارهای مقدماتی و اداری ساخت و ساز مسکن فرهنگیان با پیگیری شورای اسلامی شهر و اداره آموزش و پرورش منطقه زواره آغاز شد و برای همه ۵۷ واحد سند شش دانگ صادر شد.

 

خرداد ماه سال ۱۳۹۱ بود که شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان زواره، مناقصه عمومی واگذاری عملیات ساخت ۵۷ پلاک مسکونی را منتشر کرد.

 

در این مناقصه آمده بود که اجرای کارهای ساختمانی، پی کنی و سنگ چینی تا اجرای سقف بصورت سرجمع زیر بنایی به پیمانکار واجد شرایط واگذار می شود.

 

در اوایل بهمن ماه سال ۱۳۹۱ رضا عالیشان، عضو دوره سوم شورای اسلامی شهر زواره از آغاز احداث ۱۹ واحد از ۵۷ واحد مسکن فرهنگیان به صورت جدی وارد شد.

 

هر واحد مسکونی فرهنگیان که در بلوار امام رضا(ع)، روبروی مرکز فوریت پزشکی و جنب گند سبز واقع شده بالغ بر ۲۰۰ مترمربع مساحت دارد.

 

در اواخر بهمن ماه ۱۳۹۱ نیز فرماندار اردستان با حضور در محل مسکن فرهنگیان با بیان آغاز ساخت ۱۹ واحد از تکمیل ساخت ما بقی خانه ها در آینده ای نزدیک خبر داد.

 

حال از آخرین قول مسئولان، ۱۹ ماه می گذرد و متاسفانه شاهد عدم تکمیل ۱۹ واحد ابتدایی هستیم.

 

ضمنا بر اثر وزش باد سهمگین در منطقه، قسمتی از دیوار واحدهای مسکونی فرو ریخته است.

 

حال سوال اینجاست در این مدت ۱۹ ماه، فرمانداری، اداره آموزش و پرورش و شورای اسلامی شهر چه اقداماتی در جهت تکمیل و تحویل این واحد ها به قشر زحمتکش فرهنگیان انجام داده اند؟

 

maskanfarhangianzavareh930625 (1) maskanfarhangianzavareh930625 (2) maskanfarhangianzavareh930625 (3) maskanfarhangianzavareh930625 (4) maskanfarhangianzavareh930625 (5) maskanfarhangianzavareh930625 (6)

انتهای پیام / کد خبر7634

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار