جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اختصاص شش میلیارد ریال به طرح های آبرسانی اردستان

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت : شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به طرح های آبرسانی شهرستان اردستان اختصاص یافت.

345234

به گزارش نگین کویر ، منصور شیشه فروش اظهار داشت : پنج میلیارد ریال از محل اعتبارهای مدیریت بحران استانداری به اداره آب و فاضلاب روستایی اردستان اختصاص یافته است.

 

وی با اشاره به اینکه این میزان اعتبار برای اجرای طرح آب رسانی و احداث خط انتقال آب هزینه شده است ، تصریح کرد : به علت کاهش بارندگی ها و افت شدید آب های زیرزمینی به ۷۴ روستا در اردستان با تانکر
آبرسانی می شود.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه از این میزان اعتبار مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در اختیار اداره آب و فاضلاب شهری اردستان قرار گرفته است ، افزود : این مبلغ برای حفر یک حلقه چاه، تکمیل مخزن آبرسانی اردستان و تقویت ایستگاه پمپاژ هزینه می شود.

 

شیشه فروش به اجرای عملیات مبارزه با ملخ های کوهاندار در سطح ۱۵۰ هزار هکتار از تاغزارهای شهرستان با همکاری بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت : هجوم این نوع ملخ ۵۰ درصد کاهش یافته است.

 

وی همچنین واگذاری هشت میلیارد ریال از محل ستاد مدیریت بحران استان به راه و شهرسازی اردستان برای اجرای باند دوم جاده اردستان به اصفهان را یادآور شد و افزود: ۱۸کیلومتر این مسیر آماده افتتاح است.

انتهای پیام / کد خبر796

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار