یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری مانور زلزله و اسکان اضطراری در شهرستان اردستان

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اردستان گفت : به مناسبت هفته کاهش آثار بلایای طبیعی و با همکاری تمامی دستگاه‌ها مانور زلزله و اسکان اضطراری در شهرستان اردستان برگزار شد.

40222322110496981863

به گزارش نگین کویر به نقل از مهر ، بهرام خواجه سعیدی اظهار کرد : انسان‌ها باید همیشه برای حوادث طبیعی و غیرطبیعی از یک آمادگی لازم و ضروری برخوردار باشند و ممکن است سال‌ها بگذرد و حادثه غیرطبیعی به ‌وجود نیاید، ولی حفظ آمادگی یک امر طبیعی و ضروری است.

 

وی اظهار داشت: به منظور حفظ آمادگی دستگاه‌ اجرایی مدیرت بحران شهرستان این مانور برگزار شد و اسکان اضطراری در چهار نقطه در شهرستان اردستان اجرا شد.

 

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اردستان تصریح کرد: این مانور در شهرهای اردستان (پارک شهر)، زواره، مهاباد، روستای تلک آباد با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان اردستان و تیم های مجهز آن‌ها برگزار شد.

 

خواجه سعیدی تصریح کرد: باید توجه داشت که آموزش، پیش‌بینی و پیشگیری و فرهنگ‌سازی مردم نقش مهمی در مواقع اضطراری دارد.

 

وی بیان داشت: در محل اجرای این مانور آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان، هلال‌احمر، آب و فاضلاب شهری و روستایی، مخابرات، برق، ،شهرداری و شورای اسلامی شهر ، دهیاران ، آتش‌نشانی، راه و شهرسازی، نیروی انتظامی، بسیج، راهور، ، بهزیستی، گاز، اورژانس ۱۱۵ حضور و هر یک از دستگاه‌های دخیل در این مانور توان خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام / کد خبر1160

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار