چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح زمستانه پلیس‌ راه استان اصفهان از نیمه دوم آذرماه آغاز می‌شود

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه طرح زمستانه پلیس‌ راه از نیمه دوم آذرماه آغاز می‌شود، گفت: نیرو‌های پلیس اصفهان در ۱۱ نقطه برف‌گیر استان مستقر می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری فارس، حسین رضایی با اشاره به اینکه جاده‌های اصفهان دارای لغزندگی و بارندگی است، اظهار کرد: در شرایط بارندگی توصیه می‌شود رانندگان به ویژه در محورهای برف‌گیر، رانندگی متفاوت، ایمن و همراه با تجهیزات بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به طرح زمستانه پلیس افزود: این طرح از روز ۱۹ آذرماه آغاز می‌شود و تا ۲۵ اسفندماه با حضور همه دستگاه‌ها ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: امسال در نقاط برف‌گیر استان با هماهنگی سازمان راهداری و اورژانس ۱۱ نقطه برف‌گیر استان از جمله قرقچی، سمیرم و دامنه، نیروی پلیس و سایر سازمان‌ها مستقر می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طی هفت ماهه گذشته پنج درصد کاهش تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌ایم، ادامه داد: یکی از عوامل کاهش تصادفات توجه به مقررات و دقت نیروی انسانی است اما سایر سازمان‌ها دست به دست هم دادند تا پارامترهای تشدیدکننده تصادفات در جاده‌ها نیز کاهش پیدا کند.

رضایی با بیان اینکه ایستگاه امنیت و سلامت جاده‌ها نقش بسزایی در کاهش تصادفات جاده‌ای در اصفهان داشته است، اضافه کرد: بیشتر عامل تصادفات جاده‌ای در اصفهان عدم توجه به جلو و سرعت غیرمجاز و خواب‌آلودگی است که انتظار می‌رود رانندگان بیشتر مقررات را رعایت کنند.

انتهای پیام / کد خبر9633

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار