یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیر امور آبفا اردستان:

عملیات شبکه آب شیرین اردستان به پایان رسید

مدیر امور آبفا شهرستان اردستان گفت: عملیات اجرای شبکه آب شیرین و نصب شیرهای برداشت در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از تسنیم، سید عباس شریعتمدار اظهار داشت: فاز دوم عملیات اجرای شبکه آب شیرین به طول ۲۵۰۰متر و به قطر ۱۱۰ در شهر زواره با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات جاری و عمرانی منطقه به پایان رسید.

وی بیان کرد: در اجرای طرح فاز دوم عملیات اجرای شبکه آب شیرین ۶ شیر برداشت عمومی نیز در نقاط مختلف شهر زواره نصب شده است.

مدیر امور آبفا شهرستان اردستان با اشاره به پایان عملیات توسعه شبکه آب شیرین اردستان به طول ۱۵۰۰ متر و قطر۹۰  از مخزن جدید تا اداره آبفای اردستان افزود: در این طرح یک شیر برداشت جدید نصب شده و هزینه اجرای ان نیز بالغ بر ۵۰۰میلیون ریال است.

وی با اشاره به اجرای بخشی از شبکه آب شیرین شهر مهاباد تصریح کرد: این طرح به طول ۵۰۰ متر از میدان جهاد تا فلکه شهرداری مهاباد با استفاده از لوله ۱۱۰ و نصب شیرهای برداشت عموم با صرف اعتباری بالغ  بر ۳۰۰میلیون ریال صورت گرفته است.

شریعتمدار هدف از اجرای عملیات شبکه آب شیرین در شهرستان اردستان را تامین آب شرب شهروندان و جدا سازی آب شرب از بهداشت و مقابله با کمبود آب بیان کرد.

انتهای پیام / کد خبر10464

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار