جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد

تشدید اقدامات مراقبتی در مرزهای کشور/خلاء‌های مرزی در استان‌های مرزنشین رفع می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به تشدید اقدامات مراقبتی در مرزهای کشور گفت: رفع خلاء‌ها در مرزهای کشور از جمله برنامه‌های مهم برای استان‌های مرزنشین کشور است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر”، سردار حسین اشتری ظهر امروز در نشست خبری ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خراسان‌رضوی اظهار داشت: با توجه به ایام نوروز اولویت‌های ما بحث امنیت و آرامش مسافران نوروزی در جاده‌هاست که این موضوع تا پایان ایام نوروز ادامه دارد.

وی افزود: آماری که در این زمینه داریم خوب بوده و مردم همکاری خوبی با خادمان خود در نیروی انتظامی داشته‌اند و امیدواریم سالی سرشار از آرامش و امنیت در سطح کشور داشته باشیم.

اشتری تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۵ درصد از تصادفات کاهش داشته و در مجموع این کاهش تصادفات در حالی بوده است که افزایش سفر نیز داشته‌ایم و نشان‌دهنده این است که مردم آمادگی بهتری در بحث سفر دارند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: پیک سفرها در ایام پایانی تعطیلات است لذا به مسافران نوروزی توصیه می‌کنیم که سفرهای خود را به روز آخر تعطیلات نیندازند و یک روز قبل از شروع کار در شهر خودشان باشند و تمهیدات لازم برای امنیت و آرامش مردم در روز طبیعت انجام شده است.

وی با اشاره به تشدید اقدامات مراقبتی در مرزهای کشور گفت: رفع خلاء‌ها در مرزهای کشور از جمله برنامه‌های مهم برای استان‌های مرزنشین کشور مانند خراسان‌رضوی است.

اشتری در تبیین شعار امسال نیز اظهار داشت: پلیس مجموعه‌ای است که در ارتباط با مردم می‌تواند کار خود را انجام دهد و امیدورایم این ارتباط را در سال ۹۴ با همکاری مردم، مسئولان و نیروی انتظامی افزایش دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بالاترین سرمایه ناجا اعتماد مردم به این نیرو است، گفت: باید در زمینه سرقت از بانک‌ها، اقدامات مراقبتی خود را افزایش دهیم تا این مشکل کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: اولویت ما برطرف کردن نگرانی است که در بین مردم در زمینه معضلاتی مانند سرقت و ناهنجاری اجتماعی وجود دارد و جمع‌آوری معتادان متهاجر را در دستور کار داریم.

اشتری در ارتباط با بحث حاشیه‌نشینی در مشهد نیز افزود: این مسئله باید ساماندهی شود و این اراده در بین مسئولان استان وجود دارد و به‌نظر مشکلات حادی نباشد لذا خدمات نیروی انتظامی در این نقاط را افزایش می‌دهیم.

منبع: فارس

انتهای پیام / کد خبر10722

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار