پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده انتظامی شهرستان اردستان

دستگیری سارقان اداوات کشاورزی و سیم های برق در اردستان

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از دستگیری سارقان ادوات کشاورزی، سیم های برق و منازل مسکونی در شهر اردستان و مهاباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر”، سرهنگ پاسدار رحمت الله مهرانفر: عوامل پلیس آگاهی و مامورین کلانتری مهاباد در پی اطلاع از وقوع چهار فقره سرقت ادوات کشاورزی و یک فقره سرقت منزل در شهر مهاباد تحقیقات را آغاز که با شناسایی اموال مسروقه پنج سارق در این ارتباط دستگیر و همراه با پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

وی همچنین از دستگیری دو سارق منزل در اردستان خبر داد و افزود: در این ارتباط اموال مسروقه کشف و سارقان تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان همچنین از دستگیری سه سارق سیم های برق در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای تدابیر فرماندهی مبنی بر کشف سرقت ها، عوامل پلیس آگاهی با انجام تحقیقات جامع و شناسایی مظنونین واعمال اقدامات مراقبتی ویژه موفق به دستگیری این سارقان شدند.

وی افزود : متهمان در بازجویی به تعداد ۱۰ فقره سرقت سیم برق و سایر عناوین اعتراف نمودند که در این ارتباط متهمان همراه با پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان همچنین از کاهش ۷۵ درصدی تصادفات جرحی در نوروز سالجاری در راههای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام / کد خبر10814

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار