چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مخفی شدن یکی از کلاهبرداران حرفه ای کشور در قبرستان اردستان

با اشرافیت کارآگاهان پلیس آگاهی استان بر روی افراد سودجو و کلاهبردار و با تحقیقات علمی و اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی از مخفی شدن یکی از کلاهبرداران حرفه ای کشور در قبرستان شهرستان اردستان اصفهان اطلاع حاصل شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با این پایگاه اظهار داشت: با اشرافیت کارآگاهان پلیس آگاهی استان بر روی افراد سودجو و کلاهبردار و با تحقیقات علمی و اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی از مخفی شدن یکی از کلاهبرداران حرفه ای کشور در قبرستان شهرستان اردستان اصفهان اطلاع حاصل شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مذکور رفته که متهم با دیدن ماموران اقدام به فرار می کند اما با اقدام به موقع در محاصره پلیس قرار گرفته و دستگیر می شود.

این مقام مسئول عنوان داشت: متهم جوانی غیر بومی است که با تاسیس شرکت های هرمی با نام و عناوین ساختگی درسطح وسیعی در استان های مختلف کشور اقدام به کلاهبرداری می کرد.

سردار آقاخانی با اشاره به اعتراف صریح متهم به کلاهبرداری از مردم به شیوه مذکور گفت: در بررسی های صورت گرفته و اعتراف های متهم یکی از شاکیان پرونده شناسایی و مشخص شد وی تنها از این شخص سه میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: تحقیقات حاکی از آن است که متهم از افراد زیادی با تاسیس شرکت هرمی پول دریافت کرده که تلاش برای شناسایی مالباختگان همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با هشدار به شهروندان در خصوص سرمایه گذاری در شرکت های هرمی و مشابه آن گفت: به مردم توصیه می کنیم به طمع کسب سود بیشتر سرمایه های خود را در شرکت های کاغذی و با عناوین واهی که هیچ گونه اعتبار قانونی ندارند سرمایه گذاری نکنند.

انتهای پیام / کد خبر11308

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار