یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیر ‌آبفار اردستان:

آب‌رسانی به بخش عمده روستاهای اردستان با تانکر صورت می‌گیرد‌

مدیر ‌آب و فاضلاب روستایی شهرستان اردستان گفت: آب‌رسانی به بخش عمده روستاهای اردستان با تانکر صورت می‌گیرد و باید برای رفع مشکلات روستائیان شهرستان اقدامات جدی صورت داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر”، مسعود بخشایش ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: تعداد ۱۰۳ روستای شهرستان زیر پوشش آب و فاضلاب روستایی اردستان قرار دارند و تلاش می‌شود که اقدامات موثری برای آبرسانی به این روستاها صورت گیرد.

وی افزود: از ابتدای امسال تا‌کنون عملیات توسعه شبکه، تعویض و اصلاح خط انتقال آب در ۶ روستای شهرستان با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال اجرایی شده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان اردستان تصریح کرد: عملیات اجرایی تعویض و اصلاح شبکه آب در روستای کچومثقال وسرابه و نیز روستای جنبه و لاسیب دربخش مرکزی اردستان به طول ۳۸۰ متر با اعتبار ۷۶ میلیون ریال اجرا شد.

وی بیان کرد: همچنین عملیات توسعه شبکه آب روستاهای کچومثقال، فران و تلک‌آباد به طول ۷۹۰ متر با اعتبار ۱۵۸ میلیون ریال و همچنین اجرای تعویض و اصلاح خط انتقال آب روستای تلک آباد بخش زواره بطول ۴۰۰۰ متر با اعتبار ۳ میلیارد ریال انجام شده است.

بخشایش با اشاره به آبرسانی به ۷۰ روستای شهرستان با جمعیت ۹ هزار نفر سکونت دائم و غیردائم در فصل تابستان امسال گفت: آبرسانی به روستاها با ۳ دستگاه تانکر سیار و با استفاده از۶۵ مخزن فلزی و۲۲ مخزن بتنی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: آب‌رسانی به بخش عمده روستاهای اردستان با تانکر صورت می‌گیرد و باید برای رفع مشکلات روستائیان شهرستان اقدامات جدی صورت داد.

تسنیم

انتهای پیام / کد خبر12668

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار