شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

دانشگاه پیام نور اردستان به قطب فرهنگی شهر تبدیل شود

امام جمعه اردستان گفت: دانشگاه پیام‌ نور اردستان به قطب فرهنگی شهر تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر”، حجت‌الاسلام حسن دهشیری شامگاه شنبه در دیدار رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور اردستان در دفتر امام جمعه این شهر با اشاره به اینکه اردستان پیشینه فرهنگی خوبی دارد، گفت: دانشگاه پیام‌نور اردستان در گذشته در زمینه فرهنگی فعال بوده است و انتظار می‌رود با آمدن رئیسی فرهنگی و با تجربه در این زمینه، به قطب فرهنگی شهر تبدیل شود.

وی افزود: در اردستان با وجود چهره‌های ماندگار در زمینه‌های علمی و مدیریتی، می‌طلبد دانشگاهی در شأن این منطقه به ادامه خدمت بپردازد.

امام جمعه اردستان اظهار کرد: با وجود چهره علمی و مصمم رئیس دانشگاه امید است بار دیگر شاهد شکوفایی اندیشه‌ها در پیام‌نور باشیم که این با پیگیری مجدانه و با مشورت صاحب‌نظران عملیاتی می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: دانشگاه در هر منطقه‌ای به منزله پیشانی روشن آن منطقه محسوب می‌شود بنابراین هرچه بیشتر به داشتن بینش و تهذیب نفس توجه شود قطعا پشتوانه خوبی برای شهرستان خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان نیز در این دیدار گزارشی از سمت‌های گذشته خود در دانشگاه‌های مختلف و فعالیت‌های فرهنگی انجام شده ارائه داد و گفت: با رویکرد فرهنگی به دانشگاه پیام‌نور اردستان آمدم و امیدوارم با تلاش در این مجموعه بتوانیم در راستای اعتلای فرهنگی شهرستان گام‌های مثبتی برداریم.

محمدابراهیم ایرج‌پور با اشاره به اینکه پیگیری و جذب دو میلیون تومان کتاب برای دانشگاه در روزهای اولیه ریاست انجام شده است تصریح کرد: پیگیر تکمیل و ادامه ساخت مجتمع فرهنگی و فنی دانشگاه هستیم.

فارس

انتهای پیام / کد خبر12840

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار