جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

برخورد با ساخت‌وسازهای غیر‌مجاز در روستاهای اردستان شدت می‌یابد‌

فرماندار ‌اردستان گفت: با توجه به اهمیت مبارزه با موضوع ساخت‌وسازهای غیر مجاز در روستاهای این شهرستان، این موضوع به صورت جدی در دستور کار دستگاه‌های شهرستان قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر”، بهرام خواجه‌سعیدی ظهر امروز در نشست شورای بخش مرکزی شهرستان اردستان، با بیان اینکه ‌اردستان دارای ۲ بخش مرکزی و بخش زواره با جمعیت روستایی بیش از ۱۴ هزار نفر است، اظهار داشت: بخش مرکزی شامل ۵ دهستان و ۱۲۱ روستا با ۳ هزار و ۴۹۴ خانوار و ۸ هزار و ۱۴ نفر جمعیت است.

وی به وجود برخی مشکلات در روستاهای این بخش اشاره کرد و افزود: اعتقاد ما بر این است که برای توسعه پایدار در شهرستان باید به روستاها هم در بحث خدمات و هم در بحث اشتغال توجه ویژه کرد.

فرماندار شهرستان اردستان بیان کرد: در این راستا قرار است تا پایان سال ۹۶ گاز رسانی به روستاهای فاقد گاز از طریق بیع متقابل اجرایی شود و همچنین با پرداخت تسهیلات طرح اشتغالزایی در روستاها محقق شود.

وی با اشاره به تاکید رئیس‌جمهور در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاها  تصریح کرد: مسئولان مربوطه شهرستان و دهیاران موظف هستند با شناسایی موارد ساخت‌وساز غیرمجاز در اسرع وقت با تشکیل پرونده تخلف ساخت‌و‌ساز آن را در کمیسیون ماده ۹۹ مطرح کند.

خواجه‌سعیدی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت مبارزه با موضوع ساخت‌وسازهای غیر مجاز در روستاهای شهرستان اردستان، این موضوع به صورت جدی در دستور کار دستگاه‌های شهرستان قرار می‌گیرد.

تسنیم

انتهای پیام / کد خبر12901

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار