یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
غیور فرماندار اردستان:

۳۶طرح عمرانی، فرهنگی و کشاورزی در شهرستان اردستان افتتاح و به بهره برداری می رسد

همزمان با دهه فجر ۳۶ طرح عمرانی، فرهنگی و کشاورزی در شهرستان اردستان با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان”نگین کویر” فرماندار شهرستان اردستان گفت: همزمان با دهه فجر ۳۶ طرح عمرانی، فرهنگی و کشاورزی در شهرستان اردستان با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.
علیرضا غیرو روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه همزمان با دهه فجر طرح گازرسانی به ۲۰ روستای دهستان سفلی بخش زواره به بهره برداری میرسد اظهار کرد: با افتتاح این طرح۷۵۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

وی از افتتاح ۶طرح آبیاری تحت فشار و حفر ۳حلقه چاه و احداث منبع ذخیره آب جهت تامین آب شرب سه روستا خبر داد و افزود:در دهه فجر آموزشگاه ابتدایی دخترانه مصطفوی اردستان با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.
فرماندار اردستان در ادامه با اشاره به افتتاح ساختمان شماره ۲ شهرداری و بلوار ۴۵متری مهاباد تصریح کرد: همچنین با حضور مسئولین استانی شاهدافتتاح مجموعه فرهنگی رفاهی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان خواهیم بود.
غیور به واگذاری ۲۰۴ واحد مسکن مهر اردستان به متقاضیان اشاره کرد وافزود: در دهه فجر کلنگ شروع عملیات احداث ساختمان جدید فرمانداری در سایت اداری شهرستان با اعتبار اولیه ۵میلیارد ریال به زمین زده خواهد شد.
وی تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل این طرح بالغ بر ۳۰میلیارد ریال می باشد

اردستان خبر

انتهای پیام / کد خبر13860

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار