جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

نمی توان حضور گسترده زنان در جامعه را نادیده گرفت.

امروز در جهان بحث دلسردی و دوری مردم از نظام مطرح می شودکه با برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری این نظریه باطل می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویرٰ  فرماندار شهرستان امروز در همایش زن، انتخابات، مشارکت حداکثری در فرمانداری با بیان اینکه امروز در جهان بحث دلسردی و دوری مردم از نظام مطرح می شود اظهار کرد: که با برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری این نظریه باطل می شود.
وی به نقش مهم زنان در صحنه های مختلف اشاره کرد و افزود: نمی توان حضور گسترده زنان در جامعه را نادیده گرفت.
فرماندار شهرستان با بیان اینکه جایگاه زنان در جامعه و مشارکت سیاسی آنان قبلا در حدود ۲تا ۳درصد بوده است تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید تلاش شده این مشارکت به ۱۵تا ۲۵درصد برسد که واگذاری پست های سیاسی مثل معاون فرماندار و بخشدار به زنان از این جمله بوده است.
وی به برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: شناخت فرد اصلح با توجه به معیارهای نظام و در راستای تقویت انقلاب باشد.
فرماندار اردستان با بیان اینکه نباید به وعده های غیر واقعی و غیر قابل تحقق توجه نمود خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات و مشارکت بالای آنها نشان از هویت مردمی نظام اسلامی دارد.
فرماندار شهرستان با بیان اینکه اقتدار نظام اسلامی به پشتوانه مردمی آن در جهان شناخته شده است اظهار کرد: تمامی رهبران نظام های مختلف سیاسی جهان به این مسئله اذعان دارند.
وی گفت: یکی از عللی که دشمنان و کینه ورزان نتوانسته اند به امنیت و اقتدار کشور ما خدشه وارد کنند پشتوانه مردمی آن بوده است.

انتهای پیام / کد خبر14049

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار