جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
حمید رضا ترکیان:

سایت ۱۸۰۰ مخابرات زواره راه اندازی شد

سایت ۱۸۰۰ مخابرات زواره راه اندازی شدکه به موجب آن ظرفیت کانال های مکالمه موبایل در این شهر به دوبرابر قبل افزایش پیدا کرد .

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، ریاست مخابرات شهراردستان در گفتگو با زواره نیوز گفت:باسلام خدمت همشهریان و مهمانان عزیز ،قبل از هرچیز فرارسیدن سال جدید را تبریک و شادباش عرض می کنم و امیدوارم سال جدید سالی سرشار از شادی و موفقیت باشد.
حمید رضا ترکیان اظهار کرد::نیاز به اینترنت همراه برهیچ کس پوشیده نیست اما نبود اینترنت نسل سوم همراه اول (۳G) در شهر زواره نه به دلایل سیاسی است نه ناشی از ضعف مسئولین چرا که راه اندازی سایت های ۳G همراه اول طی یک برنامه ریزی دقیق از طریق شرکت ارتباطات سیار با جدیت در حال انجام است.

وی گفت: اداره مخابرات اردستان نیز پیگیری های جدی در این زمینه داشته اند و انشالله با نظر مساعدی که جناب آقای مهندس وحید صدوقی مدیرعامل شرکت همراه اول به شهرستان خودشان داشته و دارند در سال ۹۵ شاهد راه اندازی سایت های ۳Gدر دو شهر مهاباد و زواره خواهیم بود.
ترکیان گفت: شایان ذکر است طی چند روز اخیر با تلاش های مستمرانه اداره مخابرات اردستان و همکاران مشغول در اصفهان و کاشان سایت ۱۸۰۰ مخابرات زواره راه اندازی شدکه به موجب آن ظرفیت کانال های مکالمه موبایل در این شهر به دوبرابر قبل افزایش پیدا کرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با افتتاح سایت۱۸۰۰ در روزهای آغازین سال نو بامشکلات همیشگی ازدحام خطوط مواجه نباشیم البته با راه اندازی این سایت ظرفیت اینترنت EDGE شهر زواره نیز افزایش پیدا کرده است که اگرچه مطمئنانمی تواند نیاز اینترنت همراه همشهریان عزیز را برآورده کند اما خود گام بزرگی در این زمینه بوده است.

انتهای پیام / کد خبر14508

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار