پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
در مراسم تشییع شهید قربانعلی سلطانی مطرح شد:

تنها مشکل امروز جهان اسلام وهابیت است / پوزه استکبار جهانی و عمال منطقه‌ای او را به خاک می‌مالیم

یکی از این رزمندگان تیپ فاطمیون در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید قربانعلی سلطانی گفت: در پاسخ به توطئه استکبار جهانی می گوییم که تنها مشکل امروز جهان اسلام وهابیت است.

به گگزارش خبرگزاری شهر اردستان نگین کویر، به نقل از صاحب نیوزپیش از ظهر امروز شهید مدافع حرم قربانعلی سلطانی از رزمندگان تیپ فاطمیون در شهر اصفهان تشییع شد و بار دیگر اصفهان عطر دل انگیز شهادت به خود گرفت و به برکت حضور این شهید مدافع حرم شهر محل نزول و عروج ملائک شد.

* پوزه استکباره جهانی و عمال منطقه ای آنها را به خاک می مالیم

حجت الاسلام جوادی، یکی از رزمندگان تیپ فاطمیون در این مراسم با تشریح وضعیت امروز جهان اسلام و توطئه وهابیت بر ضد مکتب ناب تشیع اظهار کرد: جنگ امروز جهان اسلام در واقع توطئه استکبار جهانی است که به واسطه عمال منطقه ای و در راس آن ها وهابیت، با این شعار که تنها مشکل جهان اسلام تشیع است، شکل گرفته است.

وی افزود: ما در پاسخ به این توطئه استکباری می گوییم که تنها مشکل امروز جهان اسلام وهابیت است.

این رزمنده تیپ فاطمیون ادامه داد: امروز مردم ما مسئولیت خطیری دارند، برای ما مرز جغرافیایی مهم نیست بلکه آنچه مهم است مرزهای اعتقادی ما است.

وی اضافه کرد: جنگ در سوریه و حضور هزاران جوان افغانی در این عرصه نه برای حمایت از حاکمیت سوریه بلکه برای دفاع از خطوط اعتقادی تشیع است.

حجت الاسلام جوادی تاکید کرد: با این وجود امروز تعداد زیادی از رزمندگان مانند شهید قربانعلی سلطانی در میدان نبرد علیه دشمنان تشیع مبارزه می کنند که تاکنون بسیاری از انها به شهادت رسیده اند.

وی متذکر شد: امت اسلام و پیروان مکتب اهل بیت باید هوشیاری خود را حفظ کنند چرا که استکبار جهانی از مسیر سیاست و تبلیغات فرهنگی به میدان وارد شده و تلاش می کند اهداف خود را در منطقه پیاده کند اما تا زمانی که ما جوانانی نظیر شهید سلطانی داریم خواب آشفته استکبار تعبیر نخواهد شد.

این رزمنده تیپ فاطمیون تاکید کرد: خط سرخ شهادت خط آل محمد و علی است و این فرهنگی است که از کربلا و عاشورا به ما رسیده است و همان خطی است که حضرت زینب از آن پاسداری نمود.

وی در پایان خطاب به شهدا گفت: ای شهیدان شما رفتید و جان شیرین خود را در این راه فدا کردید و ما خودمان را در قبال خون شما مسئول می دانیم و به یاری خدا پوزه استکباره جهانی و عمال منطقه ای آنها را به خاک خواهیم مالید.

به گزارش اصفهان بیدار، شهید قربانعلی سلطانی از رزمنگان تیپ فاطمیون است که با وجود دارا بودن سه فرزند بر تمام تعلقات دنیوی پشت پا زد و جان شیرین خود را در دفاع ازمرزهای اعتقادی تشیع فدا کرد.

در این مراسم معنوی، علاوه بر برخی مسئولان لشکری و کشوری، آیت الله حسن صدیقین نیز حضور داشت.

انتهای پیام / کد خبر15056

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار