شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ریاست بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان اردستان:

گرامی داشت روز حماسه وایثارشهرستان اردستان

وی تصریح کرد: در این روز تعداد۴۶شهید در شهر اردستان تشییع گردید که ۳۶نفر آن از شهر زواره بوده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران اردستان از برگزاری روز حماسه و ایثارشهرستان خبر داد.

ماشالله حمامیان در گفت و گو با نگین کویر افزود: این مراسم هر ساله در ۱۱خرداد سال۱۳۶۱ در شهر زواره برگزارومتعلق است به تشییع شهدای عملیات بیت المقدس که در روز ۱۱خرداد  ۳۶نفر در شهر زواره تشییع شدند.

وی شهدای عملیات بیت المقدس  از منطقه اردستان را۶۰نفر اعلام کرد وافزود ۴۶نفر آن در یک روز تشییع شده است.

این مسئول گفت: در آن زمان شهر زواره با ۴هزارنفر جمعیت و این تعداد شهید در یک روز در نوع خود بی نظیر بوده و تعداد ۶نفر دیگر ازشهداءاز شهر اردستان و۴نفرمابقی از روستاهای ماربین ، امیران و موغار بوده است.

حمامیان تأکید کرد:  امسال این برنامه ضمن برگزاری در روز ۱۱خرداددر شب ۱۴خرداد نیز در سالن امامزاده یحیی زواره با حضور سردار قربانی مشاور رئیس ستادکل نیروهای مسلح که خود  فرمانده وقت این شهدا بوده برگزار خواهد شد.

وی بیان نمود: ما وظیفه داریم در این برهه از زمان  با اقدام وعمل به موقع ایثارو از خود گذشتگی این روزها را گرامی داشته  وبر لزوم هوشمندی و هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان تاکید کردوافزود:آنچه که امروز برای همه جوانان پرشور بسیجی مهم بوده سه عنصر بصیرت، اخلاص و عمل است.

انتهای پیام / کد خبر15587

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار