جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
سرپرست بنیاد شهید اردستان:

آزادگان سادات اردستان به مناسبت دهه ولایت تجلیل می شوند

سرپرست بنیاد شهید اردستان گفت: با توجه به همزمانی ورود آزادگان به میهن با دهه ولایت، علاوه بر تجلیل از خانواده ۴۴ نفر از آزادگان برنامه‌ای برای تجلیل از آزادگان تدارک دیده‌ایم.

به گزارش صبح اردستان، غلامرضا سمیعی عصر سه شنبه در جلسه ترویج ایثار و شهادت اردستان ویژه گرامیداشت ۲۶ مرداد روز ورود آزدگان به میهن اسلامی اظهار داشت: اساس و عظمت و  سربلندی نظام جمهوری اسلامی مدیون زحمات و تلاش ایثارگران بویژه آزادگان است.

وی افزود: آزادگان در آن شرایط سخت با حفظ دین خود در زمان اسارت توانستند سربلندی و افتخارات مهمی را در تاریخ به ثبت رسانده و به خدا بیشتر نزدیک شوند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران اردستان گفت: به مناسبت روز آزادگان از خانواده ۴۴ نفر آزاده شهرستان اردستان در مراسم جشنی تجلیل به عمل می آید.

سمیعی ابراز داشت: آزادگان سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس برای کشور سند افتخار و موجب عزت کشور هستند که باید مسئولان قدردان رشادتهای این عزیزان باشند.

وی با تشریح برنامه های این روز افزود: آزادگان در عرصه های مختلف مظلوم  و افرادی بی توقع و صبور در جامعه  هستند که باید بیشتر مورد توجه همگان قرار گرفته شوند.

تجلیل از آزادگان سادات اردستان انجام می شود

سمیعی تصریح کرد: همزمانی ورود آزادگان با دهه ولایت امسال ما را بر آن داشت تا از آزادگان سادات به صورت ویژه تجلیل شود که بر این اساس برنامه های مختلفی از جمله سخنرانی آزادگان در نماز جمعه سه شهر شهرستان و بازدید از این عزیزان برنامه ریزی شود.

انتهای پیام / کد خبر32103

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار