سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان:

تعداد۲۰۰ سبد غذایی بین محرومان در ماه رمضان توزیع می شود

این طرح با تأسی از شیوه مولای متقیان حضرت علی(ع) همه ساله در جمعیت هلال احمر اجرا می شود که ارزش هر سبد غذایی یک میلیون ریال می باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، رئیس جمعیت هلال احمر اردستان گفت: طرح همای رحمت در شهرستان با توزیع ۲۰۰ سبد غذایی بین محرومان و نیازمندان در ماه رمضان اجرا می شود.

منصور خانی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این طرح در شهرستان اردستان زودتر از سایر نقاط استان شروع شده است اظهار کرد:در طرح همای رحمت پس از شناسایی نیازمندان سبدهای غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارانی، گوشت، مرغ ودیگر اقلام با کمک خیرین، داوطلبان و نیکوکاران تهیه و در طول ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر اردستان تصریح کرد: این طرح با تأسی از شیوه مولای متقیان حضرت علی(ع) همه ساله در جمعیت هلال احمر اجرا می شود که ارزش هر سبد غذایی یک میلیون ریال می باشد.

خانی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی است برای تقویت اراده و استحکام ساختار شخصیتی انسان‌ها که در این ماه مسلمانان علاوه بر اینکه به نیازهای روحی خود پاسخ می‌دهند، نیازمندان را نیز فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام / کد خبر15941

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار