جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آتش خط حمله سپاهان بیش از حد داغ شد

در لیست فعلی سپاهان فرید کریمی بهزادی، سیدینهو، جلال الدین علی محمدی، مهرداد محمدی و عماد میرجوان به عنوان مهاجم در ترکیب این تیم حضور دارند و به جز میرجوان بقیه ادعای فیکس بودن در ترکیب سپاهان را هم خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، به نقل از صاحب نیوز با وجود اینکه باشگاه سپاهان اعلام کرده بود کارش در فصل نقل و انتقالات به پایان رسیده و این باشگاه قصد انجام خرید دیگری در این بازار را ندارد جدایی ناگهانی فرید کریمی بهزادی مهاجم تیم صبا این فرصت را برای سپاهان فراهم کرد تا این مهاجم اصفهانی را به لیست خودش اضافه کند. البته کریمی ۲۰ روز قبل خبر توافق شفاهی اش با عبدالله ویسی و سپاهان منتشر شد اما به دلیل بازگشت دوباره علی دایی به نیمکت تیم صبا کریمی هم بر روی قول و قرار خودش نماند و تصمیم گرفت در همان تیم صبا به کار خودش ادامه دهد.

از طرف دیگر عمر حضور دایی در تیم صبا آنچنان طولانی نشد و عدم علاقه اسپانسر این باشگاه به کار کردن با علی دایی باعث شد تا سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس از این تیم جدا شود و این موضوع مصادف شد با جدایی فرید کریمی بهزادی از تیم صبا که در قرارداد خودش با این تیم حضور علی دایی به عنوان سرمربی را پیش شرط حضور خودش اعلام کرده بود.به هر حال کریمی که چند سالی را به دور از استان خودش در لیگ برتر بازی کرده بود به اصفهان بازگشت تا در ترکیب تیم سپاهان به میدان برود.کریمی در لیگ قبلی ابتدا در تیم تراکتورسازی دوران سربازی خودش را پشت سر گذاشت و بعد به تیم صبا اضافه شد و البته عملکرد بسیار خوبی هم از خودش به نمایش گذاشت.

ولی در این میان سوال اصلی اینجاست که سپاهان با حضور این همه مهاجم چگونه می خواهد ترکیب دلخواه خودش را به زمین بفرستد و در حقیقت ویسی چگونه از بین این همه مهاجم چطور مهاجم مورد نظر خودش را انتخاب خواهد کرد؟ در لیست فعلی سپاهان فرید کریمی بهزادی، سیدینهو، جلال الدین علی محمدی، مهرداد محمدی و عماد میرجوان به عنوان مهاجم در ترکیب این تیم حضور دارند و به جز میرجوان بقیه ادعای فیکس بودن در ترکیب سپاهان را هم خواهند داشت.

البته ویسی در سال گذشته سرمربی استقلال خوزستان بود و در این تیم نشان داد که علاقه بسیار زیادی به استفاده از بازیکنان هجومی در ترکیب تیمش دارد اما اگر به این ۵ نفر نام پدرو هنریکه، طالب ریکانی، محمود قائد رحمتی و رسول نویدکیا را هم اضافه کنیم باید گفت که سپاهان در فاز هجومی دارای بازیکنان بسیار زیادی است که توانایی راضی کردن همه آنها را نخواهد داشت.

نکته مهم هم این است که نماینده فوتبال اصفهان در فصل جدید فوتبال ایران شانسی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارد و این یعنی حداقل ۶ مسابقه از پیش روی سپاهان برداشته خواهد شد و به همین دلیل فرصت بازی برای همه بازیکنان فراهم نمی شود. در بین این مهاجمان مهرداد محمدی، علی محمدی و کریمی هر سه نفر ادعای پوشیدن پیراهن تیم ملی و رفتن به جام جهانی برزیل را هم دارند و از بین آنها فقط یک نفر می تواند در پیکان خط حمله سپاهان به میدان برود و وظیفه گلزنی را بر عهده داشته باشد.

در این شرایط ویسی کاری بسیار سخت برای انتخاب نفر اصلی خواهد داشت و این موضوع می تواند مشکلاتی را برای او ایجاد کند. به هر حال نشستن هر کدام از این مهاجمان بر روی نیمکت اگر ادامه دار شود ممکن است در طول فصل دردسرساز شود و شاید بهتر بود که ویسی با دور اندیشی بیشتری نسبت به جذب مهاجمان تخصصی برای تیمش اقدام می کرد. سپاهان آنقدر مهاجم دارد که حتی امیر حسین کریمی که بعد از یکسال دوری به سپاهان بازگشته بود خودش ترجیح داد از این تیم جدا شود تا مجبور نباشد نیمکت نشینی را تحمل کند ولی با این وجود باید منتظر ماند و در نهایت نتیجه تراکم این مهاجمان در خط حمله سپاهان را دید.

انتهای پیام / کد خبر16319

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار