جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

توقیف خودروی کشنده ماک در اردستان

رئیس پلیس راه انتظامی استان اصفهان گفت: تیم گشت پلیس راه اردستان خودروی کشنده ماک را بدلیل تخلفات مکرر و با ۲۲۲۵۰۰۰۰ ریال خلافی توقیف کرد.

police rah

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان؛ نگین کویر؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رضایی اظهار داشت: عوامل گشت پلیس راه اردستان اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کشنده ماک را متوقف و سوابق وی را مورد بررسی قرار دادند.

 

وی افزود: با استعلام کامیون یاد شده مشخص شد این خودرو در نقاط مختلف بدون توجه به قوانین و مقررات رانندگی تخلفات متعددی را مرتکب شده و در سوابق وی به ثبت رسیده است.

رئیس پلیس راه انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه کشنده ماک مجموعا با ۲۲۲۵۰۰۰۰ریال خلافی و جریمه دارد، تصریح کرد: برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودروی فوق توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان منتقل شد.
سرهنگ رضایی خاطر نشان کرد: رعایت دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی روشهای کنترل بر نفس و تربیت روان و نوعی ورزش روانی برای ایجاد و تقویت کنترل بر اراده است و در واقع رانندگی های خطر آفرین با تخلفات متعدد و غیر قانونی شخصیت راننده خاطی را در ذهن دیگران بد جلوه می دهد که ضروریست رانندگان با رعایت دقیق مقررات به خود و دیگران احترام بگذارند.

انتهای پیام / کد خبر1651

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار