جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
محقق ونویسنده مسائل سیاسی:

کشف کودتای نوژه با هوشیاری نیروهای حزب الهی

طرح کودتای نوژه باهوشیاری نیروهای حزب اله به موقع کشف وخنثی گردید .

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر ، /مهدی مشتاقی: کودتای نوژه از جمله توطئه های براندازی که توسط عده ای از ارتشیان وابسته به رژیم سابق(پهلوی) وبه کمک جناحی از لیبرالیسم وبا حمایت سازمان سیا در این مرحله از تاریخ پرماجرای انقلاب اسلامی رخ دادوطرح کودتای نوژه بود که باهوشیاری نیروهای حزب اله به موقع کشف وخنثی گردید .

اگر چه همه اسرار کودتای مزبور به طور کامل کشف وفاش نشده است ولی تا آن جا که اعترافات برخی از دست اندرکاران کودتا از جمله سروان رکنی نشان می دهد کودتا علیه نیروهای انقلابی ورهبر انقلاب بوده نه علیه جناح لیبرال وبویژه رئیس جمهور بنی صدر که حتی توصیه به حفظ او نیز شده بود این همان پروژه برنامه ریزی شده ای بود که توسط دشمنان خارجی وداخلی در سال ۷۸ وهمچنین سال ۸۸ بطور مبسوط وگسترده تر طراحی شده بود.

واکنون هم تحت عنوان پروژه نفوذ در کشور مطرح است که کراراً توسط دیده بان مستحکم نظام جمهوری اسلامی یعنی مقام معظم رهبری دام عزه در منویاتشان از آن سخن به میان آورده اند.

دشمن تصمیم دارد که به شکل عناصر نفوذی در ارکان نظام نفوذ نماید ومثل موریانه از داخل پایه های آن را سست نماید تا فرو ریزد یا نفوذ به صورت دیگردر حصن وحصار اراده ،فکر وتصمیم ملت ایران به انحاء مختلف نفوذ کرده ودر تدابیر سیاست ها اثر گذار شود.

در همان سال های ابتدایی انقلاب بنی صدر تلاش می کرد تا افراد هم سو با تفکرات آمریکا را به قدرت برساند تا روابط با غرب وآمریکا را عادی سازی نماید که حکومتش به حد کافی نبود اما پروژه نفوذ در حال  حاضر کشور با رویکرد۱-نفوذ در بین مسئولین۲-سرخوردگی ودلسردی مردم از نظام۳-عادی سازی روابط با غرب وآمریکا۴-بزک کردن چهره دشمن۵-نا کار آمدی نظام در زمینه های فرهنگی واقتصادی وعاقبت الامر ورود آمریکا ودخالتش به عرصه های مختلف کشور را دنبال می کند که این کار هم هدفمند انجام می شود.

دلیل این صحبت اعترافات برخی از سران این پروژه که توسط دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شدند وآنقدر این جاسوسان برای آمریکا اهمیت داشتند که حاضر به هر کاری شده بودند.

اگر من به عنوان یک محقق کوچک بخواهم ترفندهای این پروژه واهداف آنان را بیان نمایم در این مقوله نمی گنجد ولی آنقدر بگویم که آنان برای تغییر ذائقه مردم ومسئولین نفوذ در بین  نخبگان،دانشجویان،محصلین،اساتید دانشگاه برنامه ای هدفمند تدوین کرده اند  که شرح وتوضیح آن در این جا جایگاهی ندارد که در بحث های آینده مبسوط شرح داده خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر16856

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار