دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
شهرداری شهر اردستان:

پایان عملیات اجرایی ۳طرح عمرانی در اردستان

عملیات اجرایی ۳ طرح عمران شهری با صرف اعتباری بالغ بر ۶۶میلیارد ریال در اردستان به پایان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، شهردار اردستان گفت: عملیات اجرایی ۳ طرح عمران شهری با صرف اعتباری بالغ بر ۶میلیاردو۶۰۰میلیون ریال در اردستان به پایان رسیده است.

سید محمد هادی موسوی به پایان عملیات نکوسازی بلوار معلم اردستان به طول ۱۳۰۰متر شامل جدول گذاری به طول ۲۶۰۰متر، سنگ فرش به میزان ۵۲۰۰مترمربع، اصلاح هندسی دوربرگردان ها، ایجاد پل عابر پیاده همسطح، روشنایی و بهسازی جوی آب اشاره کرد و افزود: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه فاز اول بلوار شهید بهشتی اردستان حدفاصل میدان ۷تیر تا امام حسن(ع) به طول یک کیلومتر شامل جدول گذاری، سنگ فرش، نصب صندلی و اصلاح دوربرگردان به پایان رسیده است تصریح کرد: برای اجرای این طرح نیز اعتباری بالغ بر ۲میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار اردستان همچنین به پایان عملیات جمع آوری و احداث میدان پرستار اردستان اشاره کرد و افزود: این طرح به مساحت ۸۰۰مترمربع شامل جدول گذاری سنگی، نصب روشنایی در بدنه جدول، سنگ فرش، احداث و تهیه آلمان شهری می باشد که جهت اجرای آن یک میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام / کد خبر16861

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار