دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان اردستان:

توسعه اقتصادی با ایجاد تعامل بانکها وسرمایه گذاران

در راستای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان تعامل لازم بین بانکها و سرمایه گذاران وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، فرماندار اردستان اظهارکرد: در راستای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان تعامل لازم بین بانکها و سرمایه گذاران وجود دارد.

علیرضا غیور در حاشیه جلسه با مدیران بانکها در گفت وگو با خبرنگاران گفت: جلسه ای که با مدیریت بانکها انجام شد دارای  محوریتهایی بود  که می توان از نحوه تعامل بانکها در رونق بخشی به اقتصاد شهرستان ،حمایت از سرمایه گذاران، چگونگی حمایتهای بانکها در توسعه اشتغال شهرستان اردستان نام برد.

وی افزود: خوشبختانه مسائل وموضوعات خوبی مطرح شدو سطح تعاملات بانکها و مجموعه های تولیدی وهمچنین سرمایه گذارانی که تصمیم دارند در شهرستان به سرمایه گذاری بپردازند مورد بحث وگفتگو قرار گرفت و پیش بینی های بسیارخوبی صورت گرفت.

غیور با بیان اینکه حجم تسهیلات حمایتی که در بخشهای مختلف و حوزه های مختلف توسط بانکها در اختیار قرار می گیردمورد بحث قرار گرفت تصریح کرد: نهایتاً سقفی را به توافق رسیدیم تاتوسط بانکها این سقف تأمین بشود.

فرماندار اردستان تصریح کرد: مقرر شد تا هماهنگی هایی را با مدیران ومدیریت بانکی در استان داشته باشیم تا در خصوص افزایش سقف تسهیلات و همچنین تفیض اختیار برای واگذاری تسهیلات به بانکهای شهرستان اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه نمی توان در خصوص واگذاری تسهیلات سقف مشخصی را اعلام کرد تصریح کرد:  اما بر اساس طرحهایی که اعلام وپیشنهاد می گردد با تایید کارشناسی هر مقدار نیاز آنها باشد تسهیلات توسط کلیه بانکهای شهرستان پرداخت خواهد شد.

غیور تاکید کرد: خروجی این جلسه را بسیار خوب می دانم وبرای اولین بار جلسه ای با این سطح در شهرستان برگزار می شود ویک اهتمام خاص و ویژه ای در تفکر ونگاه مدیران بانکها جهت کمک در انجام این مسائل مشاهده شد .

وی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که مورد دغدغه بانکها بود ارتباط ما بین صنایع وتولید کننده گان با بانکها بودتصریح کرد:  مقرر شد تا فرمانداری یک زمینه وفرصتی را ایجاد تا این ارتباط تقویت و سطح این تعاملات  افزایش  تا آنها هم بتوانند از این فرصت استفاده کافی را ببرند .

انتهای پیام / کد خبر16870

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار