یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان اردستان:

انتخاب شعبه تامین اجتماعی اردستان جزء شعب برتر کشورشد

شعبه اردستان در ارزیابی عملکردها جزء شعب برتر استان و کشور شناخته شده و شاهد ارتقاء تیپ شعبه اردستان از ۴ به ۳ بوده ایم.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان اردستان گفت: شعبه اردستان در ارزیابی عملکردها جزء شعب برتر استان و کشور شناخته شده و شاهد ارتقاء تیپ شعبه اردستان از ۴ به ۳ بوده ایم.

امیرامجد امامی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل تأمین اجتماعی ضمن گرامیداشت هفته تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در شهرستان اردستان دارای یک شعبه اصلی و دو شعبه اقماری در شهرهای زواره و مهاباد می باشد اظهار کرد: دو سوم جمعیت شهرستان اردستان بصورت مستقیم تحت پوشش خدمات این سازمان در حوزه های درمان، غرامت دستمزد، ایام بارداری، ازکارافتادگی و بازنشستگی قراردارند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۳۹هزار و ۶۵۱ جلد دفترچه درمانی در این سازمان چاپ و تمدید شده است تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز ۹هزار و ۸۵۸جلد دفترچه چاپ و تمدید شده است.

رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: بیش از ۱۲۰۰نفر مستمری و قریب ۲۵۰نفر بیمه بیکاری از سازمان تامین اجتماعی اردستان دریافت می کنند که فقط در این دو حوزه ماهانه بطور متوسط نزدیک به ۱۵میلیارد ریال پرداخت می شود.

امامی با بیان اینکه با هدف حمایت از کارفرمایان خوش حساب، سازمان تامین اجتماعی تسهیلات بخشودگی جرائم تا صد درصد و همچنین طرح خرید دین کارفرمایان مدیون را در حال اجرا دارد تصریح کرد: کارفرمایان می توانندبرای آگاهی از شرایط و بهره مندی از این تسهیلات به شعبه اردستان مراجعه نمایند.

24

انتهای پیام / کد خبر16878

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار