یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان اردستان:

تقویت صنایع تبدیلی از برنامه های آتی اقتصادمقاومتی است

یکی از برنامه های آتی اقتصاد مقاومتی باید تقویت صنایع تبدیلی باشد و این چرخه تولید در شهرستان کامل بشود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، فرماندار اردستان اظهار کرد: یکی از برنامه های آتی اقتصاد مقاومتی باید تقویت صنایع تبدیلی باشد و این چرخه تولید  در شهرستان کامل بشود.

علیرضا غیور ظهر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی در محل سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج گفت:  در تمام عرصه ها کمبود صنایع تبدیلی وجود دارد وبحث خام فروشی در هیچ حرفه ای سود آور نیست که باید به این موضوع توجه داشت .

وی افزود: با بیان اینکه  شاهد تعامل بسیار خوبی بین دستگاههای شهرستان هستیم  تصریح کرد: امیدوارم این  تعامل در جهت مسائل توسعه شهرستان باشد واگر افکار وبینش ها  در مباحث مختلف توسعه شهرستان همسو نشود این راه را نمی توان در یک زمان کوتاه طی کرد.

فرماندار گفت: باید تمام نگاهمان وهمه اهتماممان  در خصوص اقتصاد مقاومتی به کار گرفته شود تا در بخشهای مختلف وحوزه های مختلف گامهای توسعه وپیشرفت را به بهترین شکل انجام دهیم .

وی  با بیان اینکه خارج از تمام تکالیف اداری ومدیریتی ومسئولیتی امروز به عنوان یک شهروند شهرستان محسوب میشویم تصریح کرد: ما باید تمام تلاشمان را بکنیم تا منطقه وشهرمان توسعه پیدا کند واز این منفعت ومنافع بهره مند شویم.

فرماندار شهرستان اردستان  بیان کرد: خانواده هاهم نیازمند  یک شهر بهتر وبا امکانات بیشتر هستند وباید در این زمینه تلاش کرد وهر اتفاقی که قرار است انجام بشود باید داخل این شهر انجام شود.

علیرضا غیور با بیان اینکه امروز آنچه ما در شهرستان نیاز داریم این است که تمام توانمان را در جهات مختلف بکار بگیریم تا بتوانیم موانعی که سد راه اشتغال وکسب وکار وجود دارد مرتفع وبه حداقل برسانیم تصریح کرد: افرادی که توانمندی دارند وبتوانند  نقش کار آفرینی را ایفا کنندواشتغال را بالا ببرند باید ورود پیدا کنند تا مشکلات اشتغال رفع شود.

این مسئول گفت: اگر امروز درجهت فعال شدن هر کدام از طرحها و شکل گیری آن کمک کنیم  مطمئن باشید از جهاد اکبر و بالاترین ارزشهای معنوی برخوردارخواهید شد وبالاترین خدمت است ..

علیرضا غیور تأکید کرد: شهرستان اردستان در بحث تولید مرغ در استان مقامهای اول تا دوم را داریم  ولی سود اصلی وارد شهرستان نمی شود  ودر اینجا تشخیص داده شد که کشتارگاه مرغ در شهرستان مورد نیاز است واین طرح به نتیجه رسیده  وطرحی که شش سال مسکوت مانده بود گلنگ زنی آن در هفته دولت انجام خواهد شد.

وی افزود ما می توانیم از طریق کل بانکهای شهرستان جهت  حمایتی از طرحها ۶۰۰میلیار تومان تسهیلات واگذار کنیم که با هماهنگی با مدیریت های استانی این مبلغ به ۱۰۰۰میلیارد تومان هم خواهد رسید.

 

انتهای پیام / کد خبر17002

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار