یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی اردستان :

۳۰میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در اردستان پرداخت می شود

در سال جاری تا سقف ۳۰میلیارد ریال تسهیلات به طرحهای اقتصادی مقاومتی در شهرستان پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر،  فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی اردستان گفت: در سال جاری تا سقف ۳۰میلیارد ریال تسهیلات به طرحهای اقتصادی مقاومتی در شهرستان پرداخت می شود.

سرهنگ پاسدار امیر صادقی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی در ناحیه مقاومت بسیج اردستان در گفتگو با خبرنگاران  افزود: امسال پیش بینی می شود جهت اجرای طرحهای اقتصادی مقاومتی در شهرستان مبلغ ۳۰میلیارد ریال تسهیلات پرداخت گردد.

وی با بیان اینکه شهرستان اردستان بعنوان یک قطب تولید پسته با بیش از ۲۰۰۰هکتار زیر کشت نیاز به ایجاد پنج کارگاه بزرگ و ۳۰کارگاه کوچک خانگی برای فراوری و بسته بندی پسته دارد تصریح کرد: در این زمینه ۱طرح بزرگ  در دست اجرا می باشد.

فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی همچنین از تولید سالانه بیش از۲۰هزار تن آثار در شهرستان خبرداد و افزود: در این زمینه نیز نیاز به کارگاههای فرآوری و تولید انواع محصولات تبدیلی می باشد که گامهای موثری برداشته شده است.

سرهنگ صادقی از دیگر طرحهای در دست اجرا را جمع آوری و فرآوری شیر اعلام و افزود: روزانه بیش از ۱۵ تن شیر در شهرستان تولید که کار احداث یک واحد فرآوری فراورده های لبنی در شهرستان آغاز شده است.

وی در خصوص اردوهای هجرت نیز گفت: این اردوها از اول مرداد آغاز و تا پایان شهریور ادامه خواهد یافت.

سرهنگ صادقی افزود: در این طرح تعداد ۱۰۰۰نفر جوان و نوجوان در قالب دانش آموز و دانشجو و بسیج مهندسی و عمران و نیروهای بسیج محلی شرکت خواهند داشت.

وی دوره های اردوها را ۱ روزه – ۷ روزه -۱۰ روزه و ۱۲ روزه اعلام و افزود: تعمیر و بهسازی و زیبا سازی مدارس  و اعزام گروههای جهادی به روستاهای مناطق محروم شهرستان جهت امور کشاورزی –عمرانی و …خواهد بود.

انتهای پیام / کد خبر17010

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار