یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

گردهمایی ما به جهت توسعه اشتغال وتوسعه فناوری در منطقه است

نماینده مجلس شورای اسلامی اردستان اظهار کرد: این جلسه ای که امروز ما گرد هم آمده ایم در این مسجد با عظمت گویای فرهنگ و قدمت وتمدن این خطه است و انشالله این جلسه ما باعث پیشرفت توسعه منطقه اردستان بشود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، نماینده مجلس شورای اسلامی اردستان اظهار کرد: این جلسه ای که امروز ما گرد هم آمده ایم در این مسجد با عظمت  گویای فرهنگ و قدمت وتمدن این خطه است و انشالله این جلسه ما باعث پیشرفت توسعه  منطقه اردستان  بشود.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی در جلسه شورای اداری در مسجد جامع اردستان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روز قبل جلسه خوبی با  معاونین وزیر ارتباطات  آقایان  مهندس جهانگرد، مهندس صدوقی و مهندس براری  معاونت پارلمانی دکتر واعظی وفرماندار اردستان و دیگر دوستان داشتیم و جلسه امروز مقدمه ای بر همان جلسه است .

وی با بیان اینکه  جلسه امروز بازگوی همان جلسه دیروز است و تفاهم نامه  وتصمیمات بهتر  که گرفته می شودو اصل گردهمایی ما در این محفل به خاطر توسعه اشتغال وتوسعه فن آوری  در منطقه است تصریح کرد: نیروهایی خوب از منطقه ما در تصدی های مختلف وجود دارندو  در وزارت ارتباطات وتشکر ویژه ای که باید از دکتر واعظی داشته باشم  این است که از زمان آقای غرضی حدود سال ۱۳۷۰ وزیر ارتباطاتی  به اردستان نیامده است وایشان  مقدمات این سفر را مهیا کردند.

طباطبایی نژاد با  بیان اینکه یکی از اهداف  حضور هیئت  دولت در منطقه این است که نگاه دولت به منطقه  دقیق تر و بهتر می شودتصریح کرد:  جلسه خوبی است  وامیدوارم  باعث توسعه منطقه بشود یکی از آرمان هایی منطقه ما که دغدغه  ی اصلی ماست اشتغال است  وانشالله حل  بشود و نیت دکتر واعظی هم در جلسه روز گذشته همین بوده است.

وی گفت: ما به عنوان مجمع نمایندگان اصفهان که نایب رئیس هم  هستم متهم هستیم در مجلس  که استان برخوردار داریم ولی چنین موردی وجود ندارد

 و از خیلی چیزها محروم و ما در هیئت دولت برخورداریم از  شش هفت نفر  وزرا در دولت که از اردستان است  و باید از این ظرفیت استفاده بشود.

نماینده اردستان با بیان اینکه مسئله دروازه خروج اینترنت از کشور اولا در چهار استان خراسان، تهران تبریز، فارس اجرا شده است  واصفهان هنوز از آن برخوردار نیست تصریح کرد: اگر این طرح در  استان اصفهان اجرا شود  از نظر سرعت اینترنت بالا می رود وامیدوارم این سفر این نکته را مورد توجه قرار بدهند واین موضوع عملیاتی بشود.

طباطبایی نژاد بیان کرد: از استاندار اصفهان هم تقاضایی دارم هر چند حضوری خدمت ایشان رسیده م وایشان  نگاه مثبتی دارد وآن ایجاد بندر خشک است و دکتر زرگرپور هم به دنبال احیاء این بندر در سطح استان است  و منطقه اردستان از جهات  مختلف  بهترین یا قطعا یکی از اولویت  دار ترین منطقه برای این موضوع است .

وی گفت: چند نکته ای که این منطقه را مهم می کند عبارت است از نکته اول  جاده ترانزیتی جنوب کشور به تهران از این منطقه می گذرد  نکته دوم دو خط ریلی شمال به جنوب و غرب و شرق  در مهاباد به هم می رسد  واین جاده سه تایی در کنار هم قرار می گیرد ومن هیچ چیز را کم نمی بینم که کالایی که با پای خود در این منطقه می آید همین منطقه ترخیص و سپس به مقصدهای مختلف ارسال شود.

انتهای پیام / کد خبر17882

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار