پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
شهردارشهر اردستان:

افتتاح آسفالت مسکن مهر اردستان

شهردار اردستان گفت:افتتاح و بهره برداری از زیرسازی و آسفالت محوطه مسکن مهر اردستان به میزان ۲۵ هزار متر مربع زیر سازی و آسفالت با هزینه ای بالغ بر ۸میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام شده وبا اجرای این طرح ۵۸۸واحد مسکن مهر از آن استفاده می نمایند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان  اردستان نگین کویر، شهردار اردستان اظهار کرد: خیابان های مسکن مهر اردستان در دو مرحله با زیر بنای ۲۵هزار متر و هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد ریال افتتاح شد.

سید هادی موسوی عصر امروز در آیین افتتاح آسفالت مسکن شهر اردستان گفت: افتتاح و بهره برداری از زیرسازی و آسفالت محوطه مسکن مهر اردستان به میزان ۲۵ هزار متر مربع زیر سازی و آسفالت با هزینه ای بالغ بر ۸میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام شده وبا اجرای این طرح ۵۸۸واحد مسکن مهر از آن استفاده می نمایند.

وی افزود: با توجه به صورتجلسه ای که بین شهرداری و فرمانداری و مدیر کل سازمان زمین و بنیاد مسکن  و رئوسای اردستان بوده مقرر شد  تا بحث فضاسازی مسکن مهر  پس از پرداخت وجه یک میلیارد و دویست میلیون تومانی به شهرداری این کار صورت گیرد ودر مرحله اول ۳۰۰میلیون تومان  در مرحله دوم  ۲۰۰میلیون تومان و ششصدتن قیر یارانه ای   و۵۰۰میلیون تومان  زمین در اختیار شهرداری قرار گیرد.

شهردار اردستان با بیان اینکه  تا کنون  به تعهد ات عمل نشده ومبلغ ۲۹۰میلیون تومان همراه ۳۴۰تن قیر آن هم با پیگیری های زیاد دریافت شده است تصریح کرد: دیگر تعهدات محقق نشده ولی شهرداری در دومرحله بحث آسفالت  ریزی وخدمات مسکن مهر را انجام داد ه است .

موسوی با بیان اینکه در حال حاضر این مجموعه نیاز دارد که بحث خدمات دهی و دور کردن ضایعات از این محوطه  که باعث سالک و آلوده کردن محیط می شود انجام گیرد تصرییح کرد:  یک عزم جدی بین شهرداری و ادارات باید باشد تا این کار صورت گیرد.

وی تاکید کرد: شرکت تعاونی مسکن مهر مبلغ ۲۰میلیون ریال از مردم جهت فضاسازی وخدمات دهی گرفته  ولی به شهرداری پرداخت نشده و با جلسه ای که قرار شده برگزار گردد این مسئله  پیگیری خواهد شد. شود .

انتهای پیام / کد خبر18143

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار