جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان:

اعزام خانواده شهدای شهرستان اردستان به مشهد مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان پیش از ظهر امروزازاعزام یک دستگاه اتوبوس در قالب کاروانی از خانواده‎های شهدا به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان پیش از ظهر امروزازاعزام یک دستگاه اتوبوس در قالب کاروانی از خانواده‎های شهدا به مشهد مقدس خبر داد.

سرهنگ حسن فخرل ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۱۷شهریور گفت: این سفر معنوی ویژه خانواده شهدای معزز شهرستان اردستان بوده که امروز  انجام شده است.

وی افزود: این ناحیه در سال ۹۵ دو نوبت اعزام دارد که نوبت اول امروز در قالب یک اتوبوس به مدت۵ روزبه مشهد مقدس اعزام شدند  وکاروان دوم در آبان ماه اعزام خواهند شد.

فخرل با بیان اینکه در این سفرخانواده شهداء  از زیارت مرقد مطهر حضرت امام رضا (ع) بهره مند می شوند تصریح کرد:  برنامه‎های متنوع فرهنگی دیگری برای آنان درطول سفر پیش بینی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان  با بیان اینکه دومین مرحله اعزام خانواده شهدا در آبان ماه  برنامه‎ریزی شده است تصریح کرد: هدف از این اعزام‎ها تکریم از خانواده شهدا بوده و برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای شهرستان اردستان  برنامه‎های متفاوتی از جمله دیدار از خانواده شهدا را درطول سال انجام می‎دهیم.

وی تاکید کرد: خدمت به خانواده معظم شهدا ی گرانقدر خدمت به شهدای عزیزوالامقام بوده و این خدمت برای ما عین عبادت است زیرا صبر و ایثار این خانواده ها ستودنی است و با هیچ خدمتی قابل قیاس نمی باشد.

انتهای پیام / کد خبر18216

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار