جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره بهزیستی اردستان:

تعداد ۶۵۰۰سالمند در اردستان وجود دارد

مطلب زاده گفت: تا کنون ۳میلیارد ریال برای تجهیز این مرکز با کمک خیران هزینه شده و از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۳۰۰میلیون ریال توسط خیرین به این مرکز کمک شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان نگین کویر،رئیس اداره بهزیستی اردستان اظهار کرد:  ۱۵.۸جمعیت شهرستان اردستان را سالمندان تشکیل می‌دهند و این در حالی است که میانگین جمعیت سالمند استان ۹ درصد است.

محمد علی مطلب‌زاده درمراسم بازدید فرماندارشهرستان اردستان از مرکز نگهداری سالمندان سادات کشاورزی زواره گفت: شهرستان اردستان با جمعیتی حدود ۴۵ هزار نفر دارای ۶۵۰۰ مرد و زن بالای ۶۰سال دارد.

وی افزود: ۱۵.۸جمعیت شهرستان اردستان را سالمندان تشکیل می‌دهند و این در حالی است که میانگین جمعیت سالمند استان ۹ درصد است.

مطلب زاده باتوجه به جمعیت سالمند بالایی که شهرستان دارد وجود یک مرکز نگهداری سالمندان در شهرستان راضروی دانست و تصریح کرد: در این خصوص عملیات احداث مرکر نگهداری سالمندان سادات کشاورزی زواره در سال ۸۹ از طرف خانواده خیر کشاورزی شروع و در سال ۹۱ به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردستان با بیان اینکه تا کنون ۳میلیارد ریال برای تجهیز این مرکز با کمک خیران هزینه شده خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۳۰۰میلیون ریال توسط خیرین به این مرکز کمک شده است.

مطلب زاده تصریح کرد: در حال حاضر ۲۳ سالمند در این مرکز نگهداری می شوند.

انتهای پیام / کد خبر18806

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار