جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
معاون پرورشی آموزش وپرورش اردستان:

شور، نشاط وپویایی ازاهداف المپیادهای ورزشی در مدارس است

معاون پرورشی آموزش وپرورش اردستان اظهار کرد: با توجه به مناطق کمتر توسعه یافته هدف از انجام المپیادهای ورزشی فقط شور ونشاط وپویایی دانش آموزان است.

به گزارش صبح اردستان، معاون پرورشی آموزش وپرورش اردستان اظهار کرد: با توجه به مناطق کمتر توسعه یافته هدف از انجام المپیادهای ورزشی فقط شور ونشاط وپویایی دانش آموزان است.

حسن علیزاده در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبستان شهید فهمیده اردستان گفت: مدارس با توجه به ظرفیت و پتانسیل های موجود خود اقدام به تشکیل تیمهای مختلف  جهت رقابت های درون مدرسه ای می کنند.

وی افزود: مدرسه شهید فهمیده هم یکی از مدارس ابتدایی ما می باشد که  ۱۸۰دانش آموز دارد وبا توجه به این که  ما مدارس هدف را مشخص کرده ایم این مدرسه با تصمیمی که خود مدیریت این آموزشگاه  گرفته با کمک مربی تربیت بدنی  ومعاون  پرورشی آموزشگاه اقدام به برگزاری المپیاد ورزشی نموده اند.

علیزاده با بیان اینکه اکثر مدارس مراسم  افتتاحیه المپیاد را داشته اند تصریح کرد: نکته خیلی مهم این المپیادها فقط افتتاحیه نیست  بلکه افتتاحیه و روشن شدن مشعل المپیک به این معنی است که تا  آخر سال در ررشته های مختلف و با ظرفیتهای موجود هر مدرسه  به رقابت بپردازند.

معاون پرورشی آموزش وپرورش اردستان تصریح کرد: ازجمله مسابقه هایی که در این المپیادها  طراحی شده مسابقات  بومی محلی هم مد نظر خواهد بود ومدارس علاوه بر افتتاحیه برنامه اختتامیه هم خواهند داشت ویک اختتامیه هم برای کل شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه  مدارس با توجه به ظرفیت و پتانسیل های موجود خود اقدام به تشکیل تیمهای مختلف  جهت رقابت های درون مدرسه ای می کنند تصریح کرد: این مسابقات فقط درون مدرسه ای بوده ومدرسه قهرمان وجود ندارد ومدارسی که در مجاورت استان ها و شهرستان های بزرگ قرار دارند با کمک  وحمایت های مالی می تواند مسابقات برون مدرسه ای را نیز برگزار کنند.

انتهای پیام / کد خبر19391

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار