یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

بسیج خاری در چشم استکبار جهانی است

امام جمعه زواره گفت: بسیج امروز به خاری در چشم استکبار جهانی و رژیم صهیونیسم تبدیل شده است.

13920824000182_PhotoA

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله عسگری در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان در زمین ورزشی ۱۷ شهریور اردستان با بیان اینکه امروز مفهوم و تفکر بسیجی را باید در اندیشه‌های تابناک حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری جستجو کرد، افزود: بسیج مدرسه عشق، شجره طیبه و مکتب شهیدان و شاهدان گمنام است.

وی با بیان اینکه انقلاب مرهون خدمات بسیج است و بسیجیان بودند که در مواقع حساس انقلاب و کشور را در پیچ‌های خطرناک هدایت و نجات دادند، تصریح کرد: بسیج در دوره‌های مختلف ارزش‌های بسیاری را برای نظام و کشور خلق کرده است.

امام جمعه زواره با اشاره به اینکه بسیج یعنی هسته‌ای از توده‌های مردم که همه چیز آنها وصل به خداوند متعال است، خاطرنشان کرد: بسیج مکتب شهیدان و شاهدان گمنام است.

وی با بیان اینکه امروز بسیج در میدان نبرد دیپلماسی هم حضور دارد، ادامه داد: صفا، اخلاص، ایمان، ولایت‌مداری، تعهد، بصیرت و آگاهی و عقیده به راه و هدف از ویژگی‌های بسیج است.

عسگری با اشاره به اینکه بسیج امتحان خود را پس داده است و امروز قدرت‌های جهانی به قدرت آن پی برده‌اند، خاطرنشان کرد: در بدنه بسیج قدرتی نهفته است که توان مقابله با هر ارتش قدرتمندی دارد و بسیج امروز به خاری در چشم استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیسم تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه غضب دشمنان به خاطر قدرت بسیج و تفکر آن است، افزود: امروز باید همانطور که در ۸ سال دفاع مقدس ایستادگی کردیم در عرصه فرهنگی و سازندگی نیز در مقابل هجمه غرب ایستاد.

امام جمعه زواره تاکید کرد: کلید حل مشکلات کشور در دست بسیج است و بسیج این افتخار را دارد که پیرو قرآن و رهبری است.

انتهای پیام / کد خبر2039

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار