جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
کارشناس مسائل دینی:

مسئولان شأن خانواده معظم شهدا را حفظ کنند

مسعودیان با بیان اینکه خانواده شهدا افتخار ملت ما هستندتصریح کرد: شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب اسلامی است و مسئولان نیز بایستی در این مسیر شأن خانواده های معظم شهدا را حفظ نمایند.

به گزارش صبح اردستان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردستان اظهار کرد: ما هرچه داریم از خانواده شهداء و ایثارگران است و افتخار می کنیم که خود را وقف این عزیزان کنیم .

حجت الاسلام محمد حسین مسعودیان عصر امروز در دیدار از خانواده شهید عباس دیانیان که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی انجام شدگفت: این شجره طیبه انقلاب اسلامی توسط امام راحل و با خون شهداء به ثمر رسیده است.

وی افزود: دیدار با خانواده شهداء روحیه بخش بوده و حضور در کنار خانواده شهداء توفیقی است الهی برای مسئولان و خدمت گذاران نظام اسلامی که باید آن را قدر بدانند.

مسعودیان با بیان اینکه بالاترین درجه ای که خداوند به یک انسان غیر معصوم می دهد شهادت است تصریح کرد: این شهادت فقط نصیب بندگان مخلص خداوند می شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه اردستان با بیان اینکه افتخار ما خدمت به مردم و به ویژه خانواده معزز شهدا و جانبازان است تصریح کرد: باید همواره در جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر و رفع مشکلات و نواقص احتمالی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه شهادت و جانفشانی رزمندگان در راه انقلاب، دستاوردها و پیامدهای بسیار ارزشمندی  بدنبال داشته است تصریح کرد: آثار و برکات حرکت بزرگ شهدا، بر منزلت و جایگاه نظام و انقلاب اسلامی افزوده است.

کارشناس مسائل دینی با تقدیر از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا در راه دفاع از کیان انقلاب اسلامی گفت: خانواده های معظم شهدا با تقدیم شهیدان در راه انقلاب و اسلام فداکاری و ایثار بزرگی نموده اند.

مسعودیان با اشاره به جایگاه والای شهدا افزود: امروز خانواده معظم شهدا با دلهایی سرشار از ایمان و خوشنودی از شهادت فرزندانشان ثابت کرده اند که در راه ارزش های اسلامی باید دین خود را ادا کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی سپاه اردستان با بیان اینکه خانواده شهدا افتخار ملت ما هستندتصریح کرد: شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب اسلامی است و مسئولان نیز بایستی در این مسیر شأن خانواده های معظم شهدا را حفظ نمایند.

این دیدار به همت بسیج کوثر خواهران اردستان برگزار گردید.

انتهای پیام / کد خبر20843

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار