جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس مخابرات شهرستان اردستان:

طرح ارتقاء تجهیزات ۲۸سایت تلفن همراه شهرستان اردستان به بهرداری رسید

ترکیان گفت: طرح اتقاء تجهیزات ۲۸سایت تلفن همراه شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر ۳۴میلیارد ریال و با هدف بهبود سرویس موبایل در شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح اردستان، همزمان با دهه فجر ۵۱ طرح مخابراتی در زمینه های توسعه شبکه کابل تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت Adsl و ارتقا و بهینه سازی شبکه موبایل شهرستان اردستان با صرف اعتباری بالغ بر ۹۷میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان ظهر امروز در مراسم بهره برداری این طرح ها، به اجرای طرح ftth  و تقویت مسی کافو یک و ۱۲ مرکز تلفن اردستان به طول ۴ کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بردو میلیارد ریال با هدف واگذاری فیبرنوری درب منازل و فراهم سازی امکانات تلفن ثابت در این محدوده اشاره کرد و افزود: همچنین طرح توسعه مجتمع مسکونی انجمن خیرین مسکن ساز اردستان با رویکردftthطوبی ۲۰ به طول یک کیلومتر با هدف فراهم سازی امکانات تلفن ثابت در این محدوده و صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰میلیون ریال به بهره برداری رسید.

حمید رضا ترکیان به اجرای طرح فیبر نوری ارتباط ساختمان بخشداری زواره به طول چهارکیلومتر، با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال با هدف راه اندازی شبکه ارتباطی مرکز کال سنتر اشاره کرد و گفت: همچنین طرح فیبرنوری اردستان،بغم، ظفرقند، زیارتگاه و مهراندو به طول ۱۰۰کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر ۱۳میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان به اجرای طرح جایگزینی سوئیچ کیاتل مهاباد با سوئیچNGNبا ظرفیت دو هزار پورت تلفن و صرف اعتباری بالغ بر ۲۰۰میلیون ریال با هدف واگذاری اینترنت پرسرعتADSL اشاره کرد و ادامه داد: اجرای طرح برقراری ارتباط فیبرنوری مرکز تماس ۹۹۹۰همراه اول به طول یک کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر ۲۵۰میلیون ریال به پایان رسیده است.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان اجرای طرح توسعه پورتADSLمرکز مهاباد با ظرفیت ۱۲۸پورت،مرکز مدرس اردستان با۳۸۴پورت، مرکز نیسیان به تعداد ۱۲۸پورت، مرکز احمدآباد به تعداد۶۴پورت و توسعه پورتADSLمرکز درباغ اردستان همراه با نصب تجهیزات جدید جمعاً با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال اشاره کرد و ادامه داد:همچنین طرح توسعه پورتADSLمرکز تلک آباد به تعداد ۱۲۸پورت،مرکز موغار به تعداد ۱۲۸پورت و نصب تجهیزات پورتADSLمرکز رحمت آباد به تعداد ۶۴پورت جمعاً با صرف اعتباری بالغ ۶۰۰میلیون ریال به اتمام رسیده است.

ترکیان خاطرنشان کرد: همچنین عملیات نصب تجهیزات ADSL در مراکز کچورستاق به تعداد۱۲۸ پورت، مرکز شهراب و ظفرقند هر کدام به تعداد ۶۴ پورت و جمعاً با صرف اعتباری بالغ بر ۸۰۰میلیون ریال به پایان رسیده است.

وی به راه اندازی شبکه۳Gمسکن مهر اردستان و آتش نشانی زواره با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و با هدف بهبود پوشش۳G و رفع نقاط اشاره کرد و گفت: امروز ۶سایت۴G در شهرهای اردستان و زواره با صرف اعتباری بالغ بر ۷میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان افزود: همچنین طرح ارتقاء تجهیزات ۲۸سایت تلفن همرا شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر ۳۴میلیارد ریال و با هدف بهبود سرویس موبایل در شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / کد خبر21103

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار