سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه شهر اردستان:

مردم برای اقتدار نظام اسلامی بیشترین تلاس را خواهند کرد

دهشیری با بیان اینکه مردم از مسئولان جدا نیستند تصریح کرد: امروز مردم و مسئولان در کنار هم در راهپیمائی ۲۲ بهمن شرکت کرده و ضمن لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اعلام کردند برای اقتدار نظام اسلامی یشترین تلاش را خواهند کرد.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه اردستان اظهار کرد: دنیا بداند ما در پای آرمانهای ایران عزیز و عظمت و استقلال کشورمان ایستاده و از تهدیدهای آمریکا ترسی به دل راه نخواهیم داد.

حجت الاسلام دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام گفت: مردم در ایام فاطمیه حرمت این ایام را حفظ کنند و همه موحدان عالم حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری گفتند با توکل خداوند در برابر آمریکا می ایستیم و مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این حمایت را به نمایش خواهند گذاشت تصریح کرد: دیدیم که همه آمدند و به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

خطیب جمعه اردستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با پرسنل نیروی هوائی افزود: ایشان با اشاره به سخنان اخیر ترامپ که گفته بود ایران باید از اوباما تشکر کند که با آن ها مهربان بود خاطر نشان کرد: امریکا جز جنگ و خونریزی در عراق و سوریه و بوجود آوردن داعش کاری انجام نداد اما ترامپ چهره واقعی امریکا را نشان داد که باید از او تشکر کرد.

دهشیری با بیان اینکه مردم از مسئولان جدا نیستند تصریح کرد: امروز مردم و مسئولان در کنار هم در راهپیمائی ۲۲ بهمن شرکت کرده و  ضمن لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اعلام کردند برای اقتدار نظام اسلامی یشترین تلاش را خواهند کرد.

وی تاکید کرد: امریکا و دشمنان ایران بدانند با گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم مسلمان ایران با تبعیت از رهبر معظم انقلاب و حمایت از مسئولان کشور با اقتدار به پیش می روند و توطئه های دشمنان را نقش برآب می کنند.

 امام جمعه اردستان تصریح کرد: ملت ایران پشت سر رهبرشان و در کنار مسئولان خود ایستاده اند و انقلاب را به پیش می برند.

انتهای پیام / کد خبر21212

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار