سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
واحد تولیدی/

کلنگ احداث یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی زواره به زمین زده شد

طلایی گفت: فاز اول این کارخانه با ظرفیت تولید ۸میلیون قطعه یاتاقان ثابت و متحرک در سال، در زمینی به مساحت حدود ۲۰هزار مترمربع در شهرک صنعتی زواره تا دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش صبح اردستان،  همزمان با دهه فجر و با حضور برخی مسئولان استان اصفهان و شهرستان اردستان کلنگ احداث کارخانه یاتاقان سازی با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و خارجی در شهرک صنعتی زواره به زمین زده شد.

سید محمد رسول طلایی زواره امروز در مراسم کلنگ زنی این کارخانه اظهار کرد:تیم تخصصی این کارخانه پس از رایزنی با بزرگترین تولید کننده خط تولید یاتاقان در دنیا موفق به جلب رضایت انتقال یک خط تولید اتوماتیک و بسیار پیشرفته یاتاقان به همراه دانش فنی و تکونولوژی لازم به کشور شده است.

طلایی افزود: فاز اول این کارخانه با ظرفیت تولید ۸میلیون قطعه یاتاقان ثابت و متحرک در سال، در زمینی به مساحت حدود ۲۰هزار مترمربع در شهرک صنعتی زواره تا دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این کارخانه ۱۲۰نفر بصورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد تصریح کرد: در فازهای بعدی تولید قطعاتی نظیر بوش شاتون و تراست واشر در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام / کد خبر21231

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار