سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس اداره آموزش و پرورش:

تشکیل خیران مدرسه ساز از اهداف اداره آموزش و پرورش اردستان است

شفیعی گفت: تشکیل خیران مدرسه ساز و صندوق قرض الحسنه ازکارهای مهم اداره آموزش و پرورش اردستان است.

به گزارش صبح اردستان: مدیر آموزش و پرورش شهر اردستان اظهار کرد :مسئولان و معاونان قبلی اداره آموزش و پرورش در ادامه فعالیت های این اداره کمک یار ما باشند.

عیسی شفیعی شامگاه دوشنبه در جلسه هم اندیشی مدیران و معاونان سابق آموزش و پرورش در محل این اداره گفت: به فرموده حضرت امام (ره) نگذاریم قدرت بر ما سوار شود و این ما باشیم که سوار بر قدرت شده تا با قدرت کار را ادامه دهیم.

شفیعی با بیان اینکه در شهرستان اردستان حاشیه ها بر اصل و متن برتری دارد تصریح کرد: صاحبان اهل علم و فرهنگ دارای قدرت کافی هستند که بتوانند مشکلات اداره را برطرف کنند.

مدیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این پست و مقام همچون شما روسای قبلی امانتی است در دست ما تصریح کرد: باهم اندیشی و وحدت و به دور از مسائل سیاسی به منظور پیگیری موارد تعلیم و تربیت ما را یاری کنید.

وی تصریح کرد: حمایت و همدلی شما در این مدت کوتاه باعث پیشرفت کارها بوده و برکسی هم پوشیده نیست که عمده کارها بر دوش معلمان عزیز است.

شفیعی با بیان اینکه تشکیل خیران مدرسه ساز و صندوق قرض الحسنه ازکارهای مهم اداره آموزش و پرورش اردستان است ما را با ارائه نظرات، طرح و راهکار هایتان دراین راه یاری رسانید.

این مسئول تاکید کرد: اداره آموزش و پرورش محل بازیهای سیاسی نبوده و جای آن درکف خیابان بوده و این مکان محل تعلیم و تربیت است.

انتهای پیام / کد خبر21268

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار