سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار شهرستان اردستان:

پایبندی خانواده ها به آموزه های دینی رو به فراموشی است

غیور با بیان اینکه عوامل مختلفی در بوجود آمدن آسیب های اجتماعی موثر است تصریح کرد: پایبندی خانواده به آموزه های دینی رو به فراموشی است که می طلبد مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش صبح اردستان، فرماندار این شهرستان اظهار کرد: بسیاری از ریشه های معظلات اجتماعی که امروزه در جامعه وجود دارد اعتیاد است که ۶۵ درصد طلاق ها نیز در کشور از اعتیاد ناشی می شود.

علیرضا غیور عصر امروز در چهاردهمین جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی در فرمانداری گفت: انحرافات و کجرویهایی که در جامعه به وجود می آید ناشی از هنجارهای اجتماعی است.

وی افزود: هنجارهای اجتماعی در تمام موضوعات کم و بیش وجود دارد که اگر به ارزشها و این هنجارها توجه نشود کجرویهای اجتماعی را شاهد خواهیم بود.

غیور با بیان اینکه  بسیاری از موضوعات را تخصصی بررسی کنید تصریح کرد: نباید در ارتباط با آسیبها خود را درگیر مسائل کلان کنیم

فرماندار شهرستان اردستان با بیان اینکه بهتر است با جوانها ارتباط موثر برقرار کنیم تصریح کرد: مطمئنا ارتباط مناسب با جوانان تأثیربسیار بالایی در رسیدن به اهدافمان خواهد گذاشت.

رئیس کارگروه فرهنگی اجتماعی تصریح کرد: ارگانهای مسئول با شناسایی کجرویها و ناهنجاریها یک روش و شیوه برخوردار پیشگیری از آن را تبیین تا بصورت پایدار این کار صورت گیرد.

غیور با بیان اینکه عوامل مختلفی در بوجود آمدن آسیب های اجتماعی موثر است تصریح کرد: پایبندی خانواده به آموزه های دینی رو به فراموشی است که می طلبد مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نقش آموزش والدین در آموزه های دینی جوانان کمرنگ شده تصریح کرد: کانون خانواده محلی است برای آموزش این آموزه ها به صورت دوستانه که والدین آن را انجام دهند.

فرماندار شهرستان اردستان با بیان اینکه اهتمام به وظایف شرعی و دینی در بین جوانان نقص وجود داردتصریح کرد: اجتماعی که بعضا شاهد آن هستیم به سمتی هدایت می شود که افراد از جامعه ترد می شوند.

این مسئول با توجه به اینکه در بعضی از مراکز مثل مدارس جوانان بیشتری حضور دارندافزود: مسائل آموزشی در این مراکز بصورت حساس مورد توجه قرار گیرد تا به فقر فرهنگی دچار نشویم.

وی ضمن اشاره به فضای مجازی تصریح کرد: فضای مجاز در چند سال گذشته به ان بهایی داده نمی شد و از سوی مسئولان هم کار خاصی صورت نمی گرفت که اکنون اینگونه نیست و دستگاههای مسئول توجه لازم را در خصوص آموزش قشر آسیب پذیر داشته باشند.

انتهای پیام / کد خبر21305

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار