سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مدیر ایمنی بهداشت شهرکهای صنعتی استان اصفهان:

۳۰ تن پسماند صنعتی به صورت ماهیانه در اردستان تولید می شود

قدوسی گفت: با بیان اینکه شهرستان اردستان پسماند خیلی زیاد ندارد تصریح کرد: ماهانه حدود شش تن پسماند خانگی و حدود ۳۰ تن هم پسماند صنعتی در اردستان وجود دارد.

به گزارش صبح اردستان: مدیر ایمنی بهداشت محیط زیست انرژی شهرکهای صنعتی استان اصفهان اظهار کرد: بمنظور مدیریت پسماند شهرکهای صنعتی استان اصفهان حدود ۱۵ شهرک صنعتی اولویت دار را در دست مطالعه داریم که یکی از آنها شهرک صنعتی شهرستان اردستان است.

حمید قدوسی در حاشیه جلسه پسماند شهرستان اردستان گفت: هر چند شهرک صنعتی در این شهرستان خیلی زیاد نیست اما باید از هم اکنون برنامه ریزیها انجام شود و مدیریت آنان را انجام دهیم تا در آینده با مشکل جدی روبرو نشویم.

وی افزود: مطالعه ای که برای شهرک های صنعتی اردستان در این خصوص انجام گرفته از طریق مشاوری که از معاونت پژوهشی دانشگاه پیام نور اردستان است به این نتیجه رسیدیم که در مجموع با تعامل با شهرداری در این خصوص سایتی بوجود آید.

قدوسی با بیان اینکه سایتی مختص پسماند شهر اردستان ایجاد می شود تصریح کرد: قسمتی از سایت هم به شهرکهای صنعتی اختصاص داده می شود تا پسماندهایی که به سه نوع غیرخطرناک، خطرناک و ویژه هستند که امکان دفع آن وجود دارد از طریق راهای اصولی دفع شود.

مدیر ایمنی بهداشت محیط زیست انرژی شهرکهای صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه شهرستان اردستان پسماند خیلی زیاد ندارد تصریح کرد: ماهانه حدود شش تن پسماند خانگی و حدود ۳۰ تن هم پسماند صنعتی در اردستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضرشهرک صنعتی اردستان از وضعیت خوبی برخوردار نیست تصریح کرد: بخشی از شهرک صنعتی اردستان که کارخانه موتور سازی و ریخته گری وجود دارد با انباشت پالت مخصوص موتور و حجم زیادی ماسه سوخته وضعیت خوبی را ندارد.

قدوسی تصریح کرد: شهرک صنعتی اگر با شهرداری تعامل کنند و هزینه های دفع پسماند را بپردازند شهرداری می تواند با ساماندهی دقیق و اصولی دفع پسماندها را انجام دهد.

انتهای پیام / کد خبر21310

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار