شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرمانده بسیج کوثر اردستان:

هدف از راه اندازی کاروان های راهیان نورانتقال ارزشهای دفاع مقدس است

مهریار هدف از راه اندازی کاروان های راهیان نور را انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس به نسل کنونی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ذکر کرد.

به گزارش صبح اردستان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر اردستان اظهار کرد: نخستین کاروان راهیان نور نوروزی اردستان به استعداد۴۴ نفر بسیجی از شهر اردستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

خواهر مهریار در مراسم اعزام این کاروان در محل بسیج کوثر گفت: اعضای این کاروان که در قالب یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند به مدت سه روز از یادمان های شلمچه ، دهلاویه ، هویزه ، اروند کنار و سایر یادمان های شهدا در مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدن خواهند کرد.

وی هدف از راه اندازی کاروان های راهیان نور را انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس به نسل کنونی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ذکر کرد.

مهریار با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت معنوی و اثرگذار در مقابل اهداف دشمنان شکست خورده ملت ایران است، تصریح کرد: دشمنی که در حال حاضر تلاش دارد جامعه را از فرهنگ مقدس شهید و شهادت با استفاده از هجمه های فرهنگی دور کند.

فرمانده بسیج کوثر اردستان افزود: عزت و افتخار امروز کشور ایران مدیون جانفشانی های شهدای گرانقدری بوده که با تقدیم خون خود درخت انقلاب اسلامی را تنومند کردند و وظیفه جوانان و نوجوانان پیروی از سیره شهدا است.

انتهای پیام / کد خبر21921

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار