جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه شهراردستان:

نامزدهای شوراهای اسلامی بایدها و نبایدهای انتخاباتی را رعایت کنند

حجت الاسلام دهشیری بااشاره به انتخابات شوراها و شرکت پرشور مردم گفت: هنوز صلاحیت ها تایید نشده و بعضی ها دست به تبلیغات زده اند.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: سیزده فروردین برای بهره گیری از طبیعت بوده که مردم به آن پناه می برند و در کنار آن خرافاتی از قدیم هم به جا مانده که مورد قبول کسی نیست و ریشه در فرهنگ غرب دارد و سیزده را نحس می دانند.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه درمسجد موسی بن جعفر علیه السلام گفت: هر چند «سیزده بدر» ریشه در یک عقیده مهم دارد وبا طبیعت قهر نکنید ونسبت به آن مهر داشته باشیم و از فضای مطبوع آن استفاده کنیم نه آن را زباله دانی کنیم و آن را آتش بزنیم.

وی افزود: دوازدهم فروردین نیز سالروز اعلان جمهوری اسلامی و سرآغاز حکومت مستضعفان جهان است که کلیه مستضعفان عالم چشم یاری به آن دارند.

دهشیری ضمن ابراز تاسف ازاینکه تعطلات رسمی کشور زیاد است، تصریح کرد: پنج روز نوروزعملا کشور را با تعطیلات پانزده روزه مواجه می سازد.

خطیب جمعه اردستان ماه رجب را فرصتی برای خودسازی دانست و تصریح کرد: جوانها پرشور همچون گذشته در اعتکاف شرکت خواهند کرد واز این فرصت به دست آمده استفاده معنوی کامل را خواهند برد.

حجت الاسلام دهشیری بااشاره به انتخابات شوراها و شرکت پرشور مردم گفت: هنوز صلاحیت ها تایید نشده و بعضی ها دست به تبلیغات زده اند که البته شور و هیجان خوب است ولی باید ها ونبایدهای انتخابات را رعایت کنند و حرفهای پراکنده و دور از انصاف نزنند.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی بدانند که اگر قلدر معابانه وارد صحنه شوند و رأی بیاورند همانطور هم کنار زده خواهند شد، تصریح کرد: هر چند تب و تاب انتخابات شوراهای اسلامی جامعه را گرفته اما نباید غافل شد که انتخاباتی دیگر بنام رئیس جمهوری را هم پیش رو داریم.

دهشیری با بیان اینکه اطراف کشور ایران شاهد جنگ و خونریزیهایی برای شیعیان مثل بحرین هستیم، تصریح کرد: کشورهای به اصطلاح طرفدار حقوق بشر چشمان خود را بر روی این جنایتها بسته اند.

وی با بیان اینکه صعودیها حدود سه سال جنگ و خونریزی بر مردم یمن ۱۲ هزار شهید و میلیونها آواره به جای گذاشته اند، تصریح کرد: وجدانهای  بشریت هم به خواب رفته و سازمان ملل در این خصوص خفقان گرفته است.

 

انتهای پیام / کد خبر22042

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار