پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه شهر اردستان:

نگاهها از دید جمهوری اسلامی باید ارزشی باشد

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه نگاهها از دید جمهوری اسلامی باید ارزشی باشد، تصریح کرد: نباید کسانی که به جمهوری اسلامی دل بسته اند با اعمال ما مایوس شوند.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه اردستان اظهار کرد: آنهایی که ۱۲ فروردین را شکل دادند یاد دارند که به دستور حضرت امام خمینی(ره) اولین رفراندوم برگزار و بیش از ۹۸ درصد مردم به نظام جمهوری اسلامی رأی« آری» دادند.

حجت الاسلام حسن دهشیری در گفت و گو با صبح اردستان گفت: نباید دلخوش به اسم بوده و یا اینکه خوشحال باشیم که ما به جمهوری اسلامی رسیده ایم و همانطور که حضرت امام گفتند ما در سرآغاز راه قرار داریم.

وی گفت: اسم را نباید یدک بکشیم، همانطور که کشورهایی همچون پاکستان این عنوان اسلامی را دارند هر چند ما هم مدعی نیستیم.

دهشیری با بیان اینکه همه تلاش کنند مخصوصا مسوولان امر تا در هدف موفق شویم، تصریح کرد: حضرت امام این حکومت را سرآغاز حکومت مستضعفان دانسته و امید مستضعفان جهان به این انقلاب اسلامی است.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه نگاهها از دید جمهوری اسلامی باید ارزشی باشد، تصریح کرد: نباید کسانی که به جمهوری اسلامی دل بسته اند با اعمال ما مایوس شوند.

وی با بیان اینکه هر چند جمهوری اسلامی در جهان تاثیر گذار بوده و هست، تصریح کرد: دشمنان در هر جایی که جلسه ای برگزار شود در صدد محکوم کردن جمهوری اسلامی ایران هستند.

کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه دولت جدید آمریکا با شعارهای متفاوت سرکار آمد، تصریح کرد: آمریکا تحریمها را نسبت به جمهوری اسلامی بیشتر کرده و عاقبت راه به جایی نمی برد.

دهشیری تصریح کرد: اربده کشی و لگد زدنهای آمریکاییها فقط زیاد شده و این لگد زدنها  به خاطر بالندگی جمهوری اسلامی بوده که تا کنون بالنده مانده است.

انتهای پیام / کد خبر22058

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار