شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

برجام امامزاده بدون معجزه است/ ای کاش مسوولان به آمریکاییها اعتماد نمی کردند

حجت الاسلام حسن دهشیری با بیان اینکه برجام امامزاده بدون معجزه است، تصریح کرد: ای کاش مسوولان به سخنان مقام معظم رهبری در این خصوص گوش می دادند و به آمریکاییها اعتماد نمی کردند.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه اردستان اظهار کرد: مسوولان با توجه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری وظیفه دارند دنبال  کننده سخنان وی بوده و آن را تا مقصد نهایی هدایت کنند.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام گفت: دشمن در صدد القاء یاس و نا امیدی در کشور بوده و شعار ما نمی توانیم، ضعف و سستی را ترویج می کند اما جوانهای ما در جنگ هشت ساله نشان داده اند که در همه عرصه ها می توانند موفق شوند.

وی افزود:  سران کشور آمریکا همان اشتباهی را می کنند که سران قبلی شان انجام می دادند و امروز کسانی داعی دار عدم بکار گیری سلاح های شیمیایی  هستند که در زمان دفاع مقدس بصورت عمده، سلاح شیمیایی در اختیار صدام قرار می دادند.

خطیب جمعه اردستان همچنین  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مقامهای سیاسی کشور تصریح کرد:  توصیه مجدد مقام معظم رهبری این بود که به عمل اقتصاد مقاومتی باید انجام شود و نه به صورت شعاری و باید استین ها را برای خودکفایی بالا زد.

دهشیری با بیان اینکه  مسوولان منویات مقام معظم رهبری را بکار گیرند، تصریح کرد:  برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی به منظور خودکفایی و ایجاد اشتغال باید همتی مضاعف کرد.

وی ضمن گرامیداشت روز ارتش گفت: ارتش در اوایل انقلاب  رو به اضمحلال می رفت که با دستور مقام معظم رهبری این روز انتخاب شد و برای کشور برکات خوبی را داشته است.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه انتخابات شوراها  از چندی قبل کلید خورده است، تصریح کرد: صلاحیت ها انجام شده و در نهایت شما مردم هستید که انتخاب می کنید و از همه می خواهم در فضای مجازی بر علیه هم حمله نکنند.

دهشیری با بیان اینکه ثبت نام  انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده ضمن انتقاد، تصریح کرد: نباید شأن جایگاه ریاست جمهوری به خاطر ضعف قانون به سخره گرفته شود و ضد انقلاب  و آفیت طلب هم ثبت نام کند.

وی تصریح کرد: چطور است که برای شورای روستا قانون وجود دارد اما برای پست مهمی همچون ریاست جمهوری قانون باید نقص داشته باشد.

خطیب جمعه اردستان ضمن تشکر از دست اندرکاران اعتکاف تصریح کرد: ۶۵ درصد از معتکفین کشور را در این دوره جوانان تشکیل داده بودند که این الگوی خوبی برای دیگر افراد جامعه خواهد بود.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه آتش افروزیهای جدید آمریکا در سوریه ادامه دارد، تصریح کرد: ضمن حمله به سوریه و تحریمهایی برای قصد دارند تا بتوانند حضور روسیه و ایران را از سوریه دور کنند که این اتفاق رخ نخواهد داد.

وی با بیان اینکه برجام امامزاده بدون معجزه است، تصریح کرد: ای کاش مسوولان به سخنان مقام معظم رهبری در این خصوص گوش می دادند و به آمریکاییها اعتماد نمی کردند.

انتهای پیام / کد خبر22137

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار