سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

سند ۲۰۳۰ با هدف تغییر رفتار ایران امضاء شده است

حجت الاسلام سالک گفت: چرا سند ۲۰۳۰ با هفتاد صفحه و موضوع مختلف که در آن تغییر رفتار ایران را در بر داشته توسط افرادی امضاء شده و برای تاییدیه به مجلس که آورده می شود باید جلوی آن گرفته شود.

به گزارش صبح اردستان، نماینده مردم اصفهان شامگاه شنبه در امامزاده موسی علیه السلام اردستان گفت: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر تمام ارزشهای والای اسلامی است.

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی با بیان اینکه مهمترین شاخصه حرکت انقلاب اسلامی قدرت عمیق قرآن و عترت است افزود: هیچ قدرتی نمی تواند روبروی گسترش اسلام بایستد.

وی اظهار کرد: رشد بیداری ملتها که منشأ و بصیرت آن در جمهوری اسلامی ایران بوده، توسط شخص حضرت امام خمینی(ره) بوده است.

نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مردمی بودن انقلاب اسلامی بدون پشتوانه مردم میسر نمی شود، گفت: برای پیروزی انقلاب اسلامی خون های بساری هم چون شهیدان بهشتی و مطهری ریخته شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان درصدد هستندتا اندیشه های بلند حضرت امام  و مقام معظم رهبری را بزنند، تاکید کرد: نکته مهمی که توسط دشمنان به راه افتاده جریان های داعش و تکفیری است.

وی با اشاره به این نکته که دشمنان سعی دارند تا درخت اسلام را از ریشه بکنند، تصریح کرد: اما با توکل به خداوند این کار محقق نخواهدشد.

سالک صبر و استقامت ملت ایران حول محور و ستون خیمه ولایت را موجب پیروزی در دفاع مقدس دانست و افزود: تداوم حرکت انقلاب اسلامی به حضور با بصیرت مردم آگاه و با اطلاعات است.

نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه  انقلاب اسلامی در این شرایط بصورت امانت در دست ما بوده است، تصریح کرد: مردم بصیر و انقلابی باید آن را تحویل صاحب اصلی دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایران از یک طرف با جبهه استکبار و از طرف دیگر باجبهه فرهنگی، اقتصادی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه ۱۵ هزار نفر از مردم بی دفاع توسط منافقان به شهادت رسیده اند، اما دشمنان هنوز دنبال جنایات جدیدتری نسبت به مردم هستند.

سالک با بیان اینکه عده ای از خواص در فتنه ۸۸ مردود شدند، تصریح کرد: عدم پیروی از ولایت فقیه یعنی اینکه یک قدم جلوتر یا یک قدم عقب تر حرکت کنیم.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به انتخاب رئیس جمهور آینده تاکید کرد: فردی را انتخاب کنید که خط و مشی او کفر ستیزی است.

نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اعلام این نکته که ۲۳ بحران روبروی ملت ایران است، تاکید کرد: اینکه می گویند از رکود خارج شدیم چرا از ۹ هزار صنایع در استان اصفهان بیش از ۲۵ درصد آن تعطیل شده است.

وی اشاره کرد: چرا سند ۲۰۳۰ با هفتاد صفحه و موضوع مختلف که در آن تغییر رفتار ایران را در بر داشته توسط افرادی امضاء شده و برای تاییدیه به مجلس که آورده می شود باید جلوی آن گرفته شود.

سالک با بیان اینکه حضور پرشور و با شعور در پای صندوق های رأی مهمترین مسئله است، تصریح کرد: انتخابات پیش رو آثار منطقه ای و برون منطقه ای داشته و ضمن استحکام و استمرار نظام  دارای قدرت بازدارندگی خواهد بود.

انتهای پیام / کد خبر22571

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار