جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرماندارشهرستان اردستان:

۹۲ صندوق در شهرستان اردستان کار جمع آوری آراء را بر عهده دارد

غیور با بیان اینکه کار اخذ رأی در اردستان از ساعات اولیه به سلامت آغاز شده، تصریح کرد: ۹۲ صندوق کار جمع آوری آراء مردم را بر عهده دارند.

به گزارش صبح اردستان، فرماندار شهرستان اردستان امروز در گفت و گو با صبح اردستان گفت: مردمی که امروز برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی حضور پیدا کرده اند روزی به یاد ماندنی را در کشور رقم خواهند زد.

علیرضا غیور با بیان اینکه کار اخذ رأی در اردستان از ساعات اولیه به سلامت آغاز شده، تصریح کرد: ۹۲ صندوق  کار جمع آوری آراء مردم را بر عهده دارند.

وی افزود: واجدین شرایط رأی دادن در شهرستان اردستان ۳۲ هزار و ۶۲۴ نفر بوده و  دو هزار و ۳۰۰نفر نیز کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

غیور با بیان اینکه دست اندر کاران در جلسات توجیهی شرکت کرده و آموزش های لازم را فرا گرفته اند، تصریح کرد: برای اولین بار در شهرستان اردستان صندوق اخذ رای در دبیرستان ابن سینا به بانوان اختصاص داده شده و  صندوق اخذ رای مستقر در شهرداری اردستان ویژه آقایان است.

رأی مردم  پشتوانه مهمی برای انقلاب و کشور است

امام جمعه اردستان گفت: رای دادن مردم پشتوانه مهمی برای انقلاب و کشوربوده و مشت محکمی به دهان یاوره گویانی خواهد بود که  می گویند نظام پشتوانه ندارد.

حجت الاسلام حسن دهشیری با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است، تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری  فرمودندانتخابات پشتوانه ای است برای نظام جمهوری اسلامی ایران و روز رأی گیری روز جشن بزرگ ملی خواهد بود.

وی افزود: انتخابات دو فایده اساسی برای نظام دارد یکی مردم اثبات می کنند در پشت سر نظامشان ایستاده اند و دیگری به تعیین سرنوشت خودشان می پردازند و بی تفاوت نیستند.

امنیت اکثر صندوق های رأی بصورت تجمیعی انجام می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان اظهار کرد: با توجه به مصوبات قرار گاه امنیتی استان  امنیت صندوق ها ی اخذ رأی در شهرستان اردستان بصورت تجمیعی انجام می شود.

سرهنگ حسن فخرل گفت: ضمن توافق نامه ای که با نیروی انتظامی انجام شده  امنیت اکثر صندوق های رأی بصور ت تجمیعی انجام می شود.

وی با بیان اینکه مردم فهیم خوبی داریم و نشان دادند که خوب حضور پیدا می کنند، تصریح کرد: پیروز اولیه انتخابات مردم بوده و در شهرستان اردستان حضور همیشه عالی بوده و امسال هم باعث افتخار خواهد شد.

فخرل با اشاره به اینکه امنیت ۶۲ صندوق با بسیج بوده و  ۱۰ صندوق هم بصورت مشترک انجام می شود، تصریح کرد: نیروهای بسیجی بصورت آماده باش برای حوادث احتمالی آماده هستند.

انتهای پیام / کد خبر22665

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار