چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه اردستان:

معلمان به عنوان شخصیت های اثر گذار مطرح هستند

حجت الاسلام دهشیری با بیان این نکته که از معلمان چه کسی را بهتر سراغ دارید گفت: شما معلمان از بطن جامعه ای هستید که با قشر ارزشمند دانش آموز سر و کار دارد که طالب علم هستند و خود شما به عنوان شخصیت های اثر گذار مطرح هستید.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه اردستان شامگاه دوشنبه در جمع شاغلان آموزش و پرورش در دبیرستان شبانه روزی توحید گفت:  شما معلمان آینده سازان و سازنده شخصیت های آینده کشور هستید.

حجت الاسلام حسن دهشیری  با بیان اینکه معلمان اساس کار هستند و از وجود خود غافل نشوید، تصریح کرد: معلمان سرکلاس درس هم در حال تعلیم و تعلم هستند که خود نوعی عبادت محسوب می شود.

وی افزود: معلمان به گردن همه کسانی که در مصدر کار قرار می گیرند حق دارند لذا برای پیدا کردن خود نیازمند یک تشکل فرهنگی بزرگ هستید به دور از مسائل سیاسی و صنفی  که بتوانید مسائل منطقه را به فرماندار، شهردار و تصمیم گیران شهرستان ارائه دهید.

دهشیری با بیان این نکته که از معلمان چه کسی را بهتر سراغ دارید گفت: شما معلمان از بطن جامعه ای هستید که با قشر ارزشمند دانش آموز سر و کار دارد که طالب علم هستند و خود شما به عنوان شخصیت های اثر گذار مطرح هستید.

امام جمعه اردستان اظهار کرد: تشکل فرهنگی  منهای جناح سیاسی و صرف کارهای فرهنگی درشهرستان می تواند  جایگاه معلمان را به جامعه بشناسد و قدر و منزلت فرهنگیان را آشکار و اثر گذاری فکری معلمان را نمودار کند.

وی خاطرنشان کرد: با پیشنهاد سازنده خود مسئولان را همراه کرده و برنامه های پیشنهادی خود را اجرایی و جلسات  انس با قرآن را برای طرح مسائل اجتماعی و فرهنگی پیگیری کنید.

دهشیری  با اشاره به فراوانی استعداد های شهرستان اردستان تاکید کرد: مسئولان در این خصوص کار کنند چون استعدادهای فراوانی در منطقه وجود دارد و پیشینه این شهرستان را در نظر بگبرید.

امام جمعه افزود: بعضی ها برای چیزهای نداشته افتخار می کنند اردستان که سابقه کهنی دارد چرا از آن غافل هستید و با داشتن فرهنگیان شاغل و بازنشسته و فکور چرا  این شهر اینقدر خمودگی دارد.

وی  با بیان این جمله که باید برای پیشرفت منطقه دست همدیگر را بگیریم اما متاسفانه پای یکدیگر را می گیریم که او را لنگ کنیم و این موجب عقب افتادگی منطقه اردستان شده است.

کارشناس مسائل دینی تاکید کرد: بیایید با کنار گذاشتن مسائل سیاسی، و طراحی کردن مسائل علمی، زیست محیطی،  فرهنگی و اخلاقی و بهداشتی برگردیم به اصل خود که خیلی خوب است.

امام جمعه  گفت: فرماندار و شوراها همه  فکرشان فکر فرهنگی است لذا با توجه به آمادگی مسئولان شاهد اردستانی به واقع فرهنگی باشیم.

 

 

 

انتهای پیام / کد خبر23024

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار