جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
عضو کمیته ملی ایرانگردی و جهانگردی جمهوری اسلامی:

تصاویرشهدای شاخص استان اصفهان زینت بخش پرچم دوچرخه سوار شهرستان شهریار

بصیری گفت: موجب افتخار است که نماینده و نیابت همه شهدا در کربلا بوده و هستم و از شهدای شاخص استان اصفهان هم در پرچم شهید کاظمی، شهید همت و شهید مدافع حرم مسلم خیزاب تمثالشان زینت بخش است.

به گزارش صبح اردستان، عضو کمیته ملی ایرانگردی و جهانگردی جمهوری اسلامی گفت: امروزاگر کشوری آباد داریم در سایه مجاهدت ها،  تلاشها و ایثارگریهای  رزمند گان اسلام بوده است.

روح اله بصیری ۳۶ ساله عضو هیئت دوچرخه سواری شهرستان شهریار اظهار کرد: به نیابت از خانواده بزرگ شهدای دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم و به نمایندگی از سوس شورای اداری شهرستان شهریار سفر خود را با دوچرخه از اربعین حسینی شروع و تا اربعین به پایان خواهم رساند.

بصیری با بیان اینکه سفر من یکساله است و از کربلای معلی شروع شده و در کربلای معلی نیز پایان خواهد رسید، تصریح کرد: سفر من به عنوان سفر فرهنگی ورزشی بوده و هدف این سفر تجلیل از ایثارگریهای ملت ایران در طول دفاع مقدس خصوصا افرادی که در غرب و شرق کشور زحمت کشیدند.

وی  گفت شعار و توشه راه ما حمایت از انتفاضه ملت فلسطین، مقاومت، ایثار، شهادت و شهامت است که به عنوان پنج عنصر هدف مورد استقبال قرار گرفته می شود.

عضو کمیته ملی ایرانگردی با اشاره به اینکه در سفر مربوطه حامل پرچم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم به صورت شاخص هر استان هستم و ضمن تبرک در کربلا و عتبات آن را در استانهای مرزی همچون سیستان و بلوچستان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کرمان و خراسان جنوبی و سپس خدمت امام رضا مشرف می شوم و در آخر پرچم شهدا تحویل باغ موزه شهدا خواهد شد.

بصیری گفت: موجب افتخار است که نماینده و نیابت همه شهدا در کربلا بوده و هستم و از شهدای شاخص استان اصفهان هم در پرچم شهید کاظمی، شهید همت و شهید مدافع حرم مسلم خیزاب تمثالشان زینت بخش است.

وی یادآور شد: سفر  ما یکساله خواهد بود و حدود هشت ماه آن سپری شده و با توجه به مشکلاتی که در طول مسیر با آن برخورد می کنیم به خاطر اینکه ثابت قدم هستیم آن را تحمل می کنیم.

 

 

 

انتهای پیام / کد خبر23053

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار