جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
نماینده سازمان سنجش در اردستان:

افزایش ۱۵ درصدی شرکت کنندگان در کنکور سراسری اردستان

زاهد زاده تفاوت امسال با ساله گذشته را افزایش آمار ۸۰ نفری اعلام کرد که حدود ۱۵ درصد شرکت کنندگان افزایش داشته و سهمیه ایثارگران نیز پنج درصد نسبت به سالهای گذشته افزایش داشته است.

به گزارش صبح اردستان، نماینده سازمان سنجش شهرستان اردستان عصر امروز در نشست خبری در محل دانشگاه پیام نور اردستان اظهار کرد: اردستان با محوریت دانشگاه پیام نور ششمین کنکور سراسری را برگزار می کند.

ابراهیم زاهد زاده گفت: با تجربیاتی که از سالهای گذشته بدست آمده و همچنین سیستم آموزشی پیام نور که به شکل سراسری است کنکور سراسری را با تمام قدرت برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: هماهنگی که با فرمانداری و ارگانهای خدمات رسان صورت گرفته و همچنین با تکیه بر عوامل اجرایی و بررسی مشکلات گذشته برای اجرای این آزمون همه امکانات در حد ایده آل فراهم شده است.

زاهدزاده با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان کنکوری ۵۶۳ نفر خواهد بود، تصریح کرد: ۶۱ درصد از شرکت کنندگان خواهران و ۳۹ درصد را برادران تشکیل می دهند.

نماینده سازمان سنجش در اردستان با اشاره به دو روز برگزاری آزمون سراسری  گفت: آزمون اول در تاریخ ۱۵ تیر ماه با ۱۸۴ نفر شرکت کننده در رشته های ریاضی و انسانی آغاز و در عصر روز ۱۶ تیرماه با ۱۰۲ نفرشرکت کننده در رشته زبان به پایان می رسد.

وی تفاوت امسال با ساله گذشته را افزایش آمار ۸۰ نفری اعلام کرد که حدود ۱۵ درصد شرکت کنندگان افزایش داشته و سهمیه ایثارگران نیز پنج درصد نسبت به سالهای گذشته افزایش داشته است.

زاهدزاده عوامل اجرایی در برگزاری این آزمون را ۲۵نفر اعلام کرد که حدود ۸۰ درصد آن از پرسنل پیام نور اردستان استفاده شده است.

نماینده سازمان سنجش در اردستان تاکید کرد: مجموعه دانشگاه پیام نور اردستان تلاش دارد تا فرآیند برگزاری آزمون در کمال آرامش و امنیت و تهیه امکانات لازم برای شرکت کنندگان و حتی همراهان آنها انجام شود.

وی همچنین اعلام کرد: تعداد ۱۰ دستگاه تاکسی و دو دستگاه مینی بوس برای رفاه شرکت کنندگان در آزمون با هماهنگی شهرداری اردستان به صورت رایگان آماده خدمات رسانی هستند.

زاهد زاده با بیان اینکه کادر مجربی در خصوص انتخاب رشته در دانشگاه پیام نور وجود دارد افزود: دو مکان را برای انتخاب رشته در نظر گرفته ایم که  افراد می توانند به آنجا مراجعه کنند.

انتهای پیام / کد خبر23374

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار